کاهش قیمت مسکن

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/یک کارشناس بازار‌ سرمایه‌، بهبود شرایط اقتصادی مسکن در آینده نزدیک را پیش‌بینی کرد و گفت: قیمت‌ها در این بخش رو به کاهش است البته نباید انتظار داشت بازار مسکن یک شبه و به زودی بهبود یابد بلکه این تغییر و ثبات قیمت به حداقل پنج ماه زمان نیاز دارد.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) سلمان خادم‌المله در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پس از مذاکرات سیاسی اخیر، بهبود وضعیت اقتصادی در کشور پیش‌بینی می‌شود که منجر به رونق در کلیت اقتصاد کشور خواهد شد و کم‌کم اوضاع مسکن روبه‌ بهبود می‌رود.

وی افزود: رکود فعلی در بازار مسکن به سبب تاثیر از بازار‌های اقتصادی دیگر است که این رکود در فضای کلی کسب‌ و کار ایجاد شده اما با رونق گرفتن هریک از بخش‌ها، دیگر بخش‌های اقتصادی نیز به چرخه‌ فعالیت‌ وارد می‌شوند.

این کارشناس بازار‌های سرمایه‌ای با اشاره به بهبود و رونق بازار مسکن در ماه‌های آینده گفت: بهبود به معنی افزایش قیمت نیست بلکه با بهبود اوضاع مسکن حجم معاملات افزایش می‌یابد و خرید و فروش‌ها رونق می‌گیرد.

وی در پیش‌بینی خود از ظرفیت آینده بازار مسکن نیز اظهار کرد: نباید انتظار داشت بازار مسکن یک شبه و به زودی بهبود یابد بلکه این تغییر و ثبات قیمتی به حداقل پنج ماه زمان نیاز دارد.

به گفته خادم‌المله در ماه‌های اخیر با کاهش قیمت املاک کلنگی مواجه بودیم که پیش‌بینی می‌شود روند روبه کاهش قیمت‌ها تا پایان سال ادامه ‌یابد.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.