کاهش ۱۰ هزارتومانی انواع تلفن همراه در بازار

شنبه ۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است موبنا- از مهمترین اتفاقهای بازار تلفن همراه در هفته گذشته می توان iبه افت قیمت همهی گوشی های موجود در بازار اشاره نمود.

طی هفته گذشته در پی کاهش قیمت نرخ دلار و درهم iبهای انواع گوشی های موبایل نیز در حال حاضر تا سقف ۱۰ هزار تومان ارزان شد.

فروشندگان معقتدند بودند که کاهش نرخ ارز در همهی گوشی ها و مدل های برندهایی همچون نوکیا، سامسونگ، سونی، اچ تی سی ، ال جی و غیره تاثیر داشت.

کاهش قیمت گوشی های موبایل در حالی صورت گرفت که میزان تقاضا برای این کالای ارتباطی افزایش نیافت چرا که خریداران با احتمال ارزان تر شدن انواع موبایل خرید خود را iبه وقت دیگر موکول نمودند.

بازار تلفن همراه طی هفته گذشته از رونق چندانی برخوردار نشد و بیشتر گوشی های ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی با استقبال خوبی از سوی مشتریان این کالا روبرو شدند و سایر گوشی ها با قیمت های بالاتر نیز iبه صورت محدود خرید و فروش شدند.

از سوی دیگر کارشناسان معتقدند که در صورت استمرار کاهش قیمت ارز iبهای این وسیله دیجیتالی نیز کاهش می یابد که در پی آن شاهد حضور متقاضیان در این بازار می شویم.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.