کایه‌خون : می‌خواهم نسبت به سال قبل بهتر باشم

 کایه‌خون که محصول باشگاه‌ جوانان رئال مادرید محسوب می‌گردد ، در سال ۲۰۱۱ پس از سه فصل دوری از ترکیب کهکشانی‌ها و حضور در اسپانیول ، بار دیگر به سانتاگو برنابئو بازگشت تا با نمایش‌های خوب خود عملکرد خود در فصول گذشته را تحت تاثیر قرار دهد.

مهاجم جوان و خوش‌آتیه‌ی رئال مادرید در مصاحبه با وبسایت رسمی این باشگاه گفت : ” من فقط می‌خواهم تا تاثیرگذار بازی کنم. من امیدوار هستم تا نسبت به سال گذشته نمایش بهتری را ارائه کنم و البته گل‌های بیش‌تری را نیز به ثمر برسانم. من برای رسیدن به اهدافم در این فصل بسیار خوش‌بین هستم و برای کسب این اهداف ، لحظه‌شماری می‌کنم.”

“شرایط رئال بسیار خوب و آرمانی است. سرمربی تیم به شرایط تیم و بازیکنان بسیار اهمیت می‌دهد. در مقابل ما بازیکنان نیز در یک راستا مشخص گام بر می‌داریم تاعناوین بسیاری را کسب کنیم.

ما ترکیب فوق العاده‌ای را در اختیار داریم. این بازیکنان در فصل گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی لالیگا شده‌اند و شایسته‌ی حضور در فینال لیگ قهرمانان نیز بوده‌اند. بنابراین ما جز بهترین بازیکنان دنیا هستیم.”

رئال مادرید در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی خود ، در تاریخ ۱۸ آگوست در چارچوب هفته‌ی نخست رقابت‌های لالیگا به مصاف والنسیا خواهد رفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.