کاکا و رونالدینیو باز می گردند؟

۲۱م دیماه ،

سایت گل: لوئیس فلیپه اسکولاری سرمربی تازه تیم ملی برزیل که بعد از برکناری مانو منزس به این سمت منصوب شد، در صحبت هایی از شانس رونالدینیو و کاکا برای حضور در رقابت های جام کنفدراسیون ها در سال ۲۰۲۴  و حتی جام جهانی ۲۰۲۴ گفته است. او معتقد است که اگر این دو بازیکن در شرایط خوبی باشند، می توانند به اردوی سلسائو دعوت شده و دوباره برای تیم ملی برزیل به میدان بروند.

رونالدینیوی ۳۲ ساله در حال حاضر در تیم اتلتیکو مینیه رو توپ می زند و کاکای ۳۰ ساله بازیکن ذخیره رئال مادرید است. این احتمال وجود دارد که فلیپائو، این دو بازیکن را در لیست بازیکنان فراخوانده تیمش در تاریخ ۲۲ ژانویه قرار دهد. لیست اعلام شده در این روز ، برای دعوت از بازیکنان بازی دوستانه دوم فوریه این تیم در لندن و مقابل تیم ملی انگلیس خواهد بود.

اسکولاری ۶۴ ساله که در روز ۲۹ نوامبر به عنوان جانشین مانو منزس معرفی شد و مجددا هدایت سلسائو را در دست گرفت، در صحبت هایی دراین باره گفت:« رونالدینیو یک ستاره است. حضور و بازگشت او به تیم ملی برزیل تنها به تعهد او به تیمش برمی گردد. » او در مورد کاکا هم گفت:« اوضاع و شرایط کاکا هم مورد ارزیابی قرار می گیرد.من تمام بازیکنان برزیلی که در لیگ برزیل و یا خارج از برزیل بازی می کنند را بررسی می کنم. تمام آنهایی که می توانند عضوی از تیم باشندو شرایط حضور در تیم ملی را دارند بررسی می کنم و آنهایی که به درد تیم بخورند، به تیم ملی فراخوانده خواهند شد.»

کاکا و رونالدینیو باز می گردند؟

او در ادامه صحبت هایش گفت:« در حال حاضر هم در حال مطالعه بازیکنان متعدد هستم.» فیل بزرگ همچنین به این نکته اشاره کرد که لیست بازیکنانی که برای بازیهای دوستانه اخیر به اردوی تیم ملی برزیل دعوت می شوند، لیستی مقدماتی برای دستیابی به لیستی ایده آل برای رقابت های جام کنفدراسیون ها خواهد بود که در اواسط سال ۲۰۲۴ و با حضور ۸ تیم قهرمان دنیا برگزار می گردد.

این درحالی است که فشارها برروی برزیل برای دستیابی به قهرمانی جام جهانی بسیار است؛ به ویژه با درنظر داشتن میزبانی این کشور در جام جهانی ۲۰۲۴ و دراین میان اسکولاری اعلام کرده که سن بازیکنان ،مانعی برای دعوت شدنشان به اردوی سلسائو نخواهد بود:« بازیکنان ۳۱، ۳۲ و ۳۳ ساله ای می باشند که می توانند با آرامش تمام در جام جهانی هم بازی کنند.»

پیش از این مانو منزس، سرمربی اسبق سلسائو تمایل بسیاری داشت تا به جوانگرایی دست بزند و ستاره های جوانی مثل نیمار و لوکاس را در تیمش پرورش داد ولی اسکولاری مشکلی با حضور بازیکنان پرسن و سال و باتجربه درتیمش و ترکیبی از مهارتهای جوان و بازیکنان تجربه مند ندارد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.