کتابهای “کتابخانه صبا”ی شبکه یک به بوموسی بدرقه می شود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

فردا با حضور مدیر شبکه یک و رییس کتابخانه های عمومی؛

کتابهای “کتابخانه صبا” فردا دوشنبه سفر خود را برای استقرار در جزیره بوموسی از مقابل سازمان صدا و سیما آغاز می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه یک؛ طرح احداث کتابخانه در جزیره بوموسی که با فراخوان “کتابخانه صبا” از ۱۵ تیرماه جاری در سری جدید برنامه “صبح بخیر ایران” ، با هدف اهدا کتب خوانده شده به کتابخانه های عمومی و ترویج فرهنگ مطالعه عموم جامعه آغاز شد و پیامک های ارسالی علاقمندان به اهداء کتاب در سرتاسر ایران به سامانه پیامکی برنامه ۳۰۰۰۱۲ را دریافت و اقدام به جمع آوری کتب نمود.
بنابراین گزارش؛ عمده کتابها از استان های تهران و البرز ارسال شده و مابقی در شهرهای قم، کاشان، اصفهان، یزد، کرمان، رفسنجان و بندرعباس که ایستگاه های “کتابخانه صبا” در مسیر خود به ابوموسی است، به کتابخانه اضافه خواهند شد تا در پایان سفر ۱۸ روزه خود، در هفته کتاب، “کتابخانه صبا” در خاک جزیره ابو موسی افتتاح و به فهرست کتابخانه های عمومی کشور افزوده شود.
لازم به ذکر است؛ مراسم بدرقه “کتابخانه صبا” امروز دوشنبه ۸ آبان با حضور مدیر شبکه یک سیما و رییس کتابخانه های عمومی کشور ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل سازمان صداوسیما برگزار می شود.
گفتنی است؛ فراخوان “کتابخانه صبا” کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که از ۱۵ تیر در سری جدید برنامه “صبح بخیر ایران” به تهیه کنندگی داریوش ربیعی پخش می شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.