کتاب پوستر با موضوع مخابرات انتشار یافت

۲۲م آذر ،

همزمان با برپایی نمایشگاه پوستر با موضوع مخابرات، کتاب ˝ پوستر مخابرات ˝ انتشار یافت.

به گزارش هنرآنلاین کتاب پوستر مخابرات شامل ۲۳ پوستر، مربوط به کارگاه طراحی پوستر از آثار طراحان گرافیک ایران است که به تازگی به چاپ رسیده است.

در این کتاب در که بصورت رنگی و تیراژ ۱۰۰۰ نسخه به چاپ رسیده است، آثار آرمین مرسی، آزاده قلی زاده، اعظم احمدپور، سینا افشار، عابد زارعی، فاطمه ارسطویی، فاطمه پرنون، فاطمه حقیقت، فرشاد عیسی پور، فرناز مزین، محمد حمامی، محمد کریمی فر، محمدحسین ایروانی، محمدرضا حافظی، محمود فریزی، مستوره سرحدی، مهشید آسوده خواه، مهناز عابدینی، نادیا آقابیگی، نجمه فامیل دشتی و هدیه هدایت زاده ملاحظه می گردد.

در این کتاب یاد شده با مقدمه دکتر داود زارعیان مدیر کل روابط عمومی شرکت ملی مخابرات ایران و استاد فرزاد ادیبی مدرس کارگاه طراحی پوستر به چاپ رسیده است.

کارگاه طراحی پوستر با موضوع مخابرات به سفارش شرکت سهامی مخابرات ایران و اجرای شرکت علمی و فرهنگی فرهنگ فیلم تهران در آبان ماه در محل نگارخانه ایوان برگزار شد که آثار تولید شده طی روزهای ۲۱ لغایت ۲۴ آذرماه در نگارخانه ایوان به نمایش گذاشته شده است.

نگارخانه ایوان در خیابان آفریقا، نرسیده به چهارراه جهان کودک، کوچه کمان، پلاک ۲۵ واقع شده است و علاقه‌مندان از ساعت ۱۰ الی ۱۶ ایام یاد شده می توانند از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.

انتهای پیام/۳۱
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.