کدام بالش مناسب شماست؟

«مارتا استوارت» مدیر انجمن خانه‌داری مارتا و سردبیر مجله «خانه‌داری مارتا» در شماره جدید مجله خانه‌داری خود اطلاعات جالبی درباره خریداری بالش مناسب برای اعضای خانواده به شما می‌دهد

برترین مجله اینترنتی ایران

  «مارتا استوارت» مدیر انجمن خانه‌داری مارتا و سردبیر مجله «خانه‌داری مارتا» در  شماره جدید مجله خانه‌داری خود اطلاعات جالبی درباره خریداری بالش مناسب برای اعضای خانواده به شما می‌دهد

  •    همیشه برای انتخاب بالش به سراغ بالشی بروید که ستون فقرات و گردن شما را در یک راستا قرار دهد بنابراین عادت خوابیدن روی بالش نرم و سفت را فراموش کنید
  •  همیشه  به یاد داشته باشید که بالش‌ اعضای خانواده را حتی اگر ظاهرشان مرتب و شکیل است هر ۱۲ تا ۱۸ ماه یک‌بار عوض کنید. این کار کمک می‌کند تا افراد در طول شب خواب راحتی را تجربه کنند.
  •  ‌ در صورتی که از یک بالش برای مدت‌زمان طولانی استفاده کنید، ممکن است با خطر ابتلا به قارچ، کپک و برخی از آلر‍ژی‌های ناشی از آلودگی سطح بالش رو‌به‌رو شوید. بنابراین هر ۲ ماه یک‌بار رویه بالشتان را با مواد شوینده به خوبی بشویید.
  •  ‌ بهترین نوع بالش، بالش‌های تهیه شده از پر است، زیرا نه‌تنها شست‌وشو و مراقبت از آنها راحت‌تر است بلکه بر اثر مرور زمان فرمشان به هم نمی‌ریزد. این نوع بالش‌ها اگر با پر خالی پر شده باشند، نرم‌ و اگر با کرک و پر، پرشده باشند، سفت‌تر هستند.
  •   ‌ اگر عادت دارید روی شکم بخوابید بهترین حالت آن است که از بالش‌های نرم که با پر، پر شده‌اند استفاده کنید. این بالش‌ها از وارد آمدن فشار به گردن جلوگیری می‌کنند.
  •   سعی کنید برای روکش بالشتان از پارچه‌هایی با رنگ روشن استفاده کنید تا با کمک آن بتوانید آلودگی روی بالش را زودتر تشخیص دهید.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.