کدخدایی خبرداد:هیچ یک از خبرها منتشره دربارهٔ احراز صلاحیت‌ها را تأیید نمی‌کنیم/ احتمال تمدید فرصت شورای نگهبان

۲۵اردیبهشت،

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در خصوص ادامه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری بر اساس اسامی ثبت‌نام کنندگان در این شورا آغاز شده و این بررسی در جلسه امروز هم ادامه یافت.
وی با بیان اینکه پنج روز اول رسیدگی به صلاحیت‌ها فردا به پایان می‌رسد، اظهار داشت: به احتمال بسیار فرصت پنج روزه دیگر را هم تمدید و بعد نتایج را به وزارت کشور اعلام خواهیم کرد.
سخنگوی شورای نگهبان دربارهٔ فعالیت‌های شورای نگهبان در احراز صلاحیت داوطلبان تصریح کرد: بررسی صلاحیت ها از کارهایی است که بر عهده شورای نگهبان قرار گرفته است. اعضای این شورا حضور دارند و کارشناسان ما بررسی‌ها را انجام می‌دهند که امیدوارم در مهلت ۱۰ روزه بتوانیم نتایج را اعلام کنیم.
کدخدایی همچنین دربارهٔ خبرهای غیررسمی انتشار یافته دربارهٔ احراز صلاحیت‌ها خاطرنشان کرد: این خبرها غیررسمی است و هیچ‌ یک را تأیید نمی‌کنیم، هر خبر مربوط به شورای نگهبان و نتایج بررسی صلاحیت‌ها را از طریق رسانه‌های عمومی کشور اعلام می‌کنیم و وزارت کشور نیز از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد کرد.
وی افزود: انتظار ما از پایگاه اینترنتی‌های منتشر کننده این گونه خبرها این است که از شایعات بپرهیزند و اجازه دهند شورای نگهبان در چارچوب قانون اساسی و قوانین و مقررات موضوعه، بررسی‌ها را انجام دهد؛ شورای نگهبان نیز در زمان مقرر نتایج را اعلام خواهد کرد.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.