کرانچار:مهاجمان من ستون بدن هر حریفی را می لرزانند/ متاسفم که محرومیت هواداران به ضرر ما تمام می‌ شود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی کروات سپاهان می گوید بازیکنان تازه تیمش می توانند کمک بزرگی در لیگ قهرمانان آسیا به او بکنند.

به گزارش ممتاز؛سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت:‌« من سال قبل هم در سپاهان بودم.این تیم نه تنها در فوتبال ایران،بلکه در اوج فوتبال آسیا قرار داشت.»
زلاتکو کرانچار در کنفرانس خبری اش قبل از بازی با فولاد این را گفت و ادامه داد:« لیگ امسال به نسبت سال قبل جالب‌تر و پرابهام‌تر خواهد بود. سپاهان در کنار استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و فولاد یکی از قدرت‌های لیگ برتر ایران به شمار می‌آید.از هم‌اکنون مسئولانه مسئولیت‌ها را به گردن می‌گیرم و به حریفان نشان خواهیم داد که برای قهرمانی گام برمی‌داریم. این مطلب را می‌توانیم در بازی فردا برابر فولاد نشان دهیم.»
از کرانچار دربارهٔ حضورحمودی، خلیل‌زاده، عقیلی، افشین، جباری و یعقوب کریمی پرسیده شد که او گفت:« این بازیکنان با ارزش‌های خود توانایی‌هایی ایجاد می‌کنند که با استفاده از آنها می‌توانیم در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی پیشروی کنیم.»
او سپس دربارهٔ مجتبی جباری حرف زد:«آنقدر در پیشرفت جباری نکات مثبتی دیده‌ایم که اصلا تصور نمی‌شود این بازیکن تازه‌وارد است و این در بازی آخر دوستانه سپاهان برابر راه‌آهن کاملا مشهود بود. هم‌اکنون تیم سپاهان ترکیبی از بازیکنان باتجربه و پخته را در اختیار دارد.»
اعتراض سرمربی سپاهان به محرومیت هواداران بخش دیگری از صحبت های او را شکل می دهد:«برای اشخاصی که این تصمیم را گرفتند متاسفم. چرا این محرومیت باید در لیگ قبلی لحاظ شده باشد و این محرومیت در بازی مهم فردا که حکم یک داربی را دارد، به ضرر سپاهان تمام شود؟»
وی همچنین با بیان اینکه سپاهان به قدری زهر دارد که می‌تواند ستون بدن هر حریفی را بلرزاند، گفت:« خلعتبری از‌ سپاهان جدا شد. این بازیکن، مهاجم قاتلی بود که یا گل می‌زد یا پاس گل می‌داد اما هم‌اکنون بازیکنان تازه می‌توانند برای هر حریفی دردسر ایجاد کنند. برای مثال جالوویچ و غلامی با تمرین‌های خوبی که داشته‌اند برای حریفان کشنده ظاهر خواهند شد.»

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.