کرانچار: فعلا مسابقه با ذوب‌آهن مهم است / باخت‌های اخیر ما را غافلگیر کرد

۲۳م دیماه ،

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان معتقد است، نتایجی که تیمش در چند بازی اخیر کسب کرده، باید فراموش شود و هم‌ اکنون بازی با تیم ذوب‌آهن اهمیت دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی داربی اصفهان برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: از وقتی که به اصفهان آمده‌ام، متوجه شده‌ام که رقابتی که این دو تیم با هم دارند، دیرینه بوده و هر دو تیم علاقه بسیاری به برد دارند. بازیکنان سپاهان در این مسابقه پاسخ مناسبی خواهند دارد، چراکه هدف سپاهان عقب نماندن از کورس قهرمانی است، همچنین ذوب‌آهن برای بالا کشیدن خود در جدول تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون مسابقه با ذوب‌آهن اهمیت دارد، تصریح کرد: بر طبق نتایج اخیر برد سپاهان احتمال بیشتری دارند و همچنین بازیکنان ما با طراوت و آماده می باشند.

سرمربی سپاهان اصفهان ادامه داد: ما در سه تا چهار روز یک بار مسابقه داریم و بازیکنان ما به این تعداد بازی عادت دارند و به نوعی خستگی بسیاری در بین بازیکنان سپاهان وجود ندارد.

کرانچار در پاسخ به سوال خبرنگاری که وضعیت میلان سوشاک بازیکن استرالیایی سپاهان را جویا شد، خاطرنشان کرد: در بازی قبل از این بازیکن که بازیکن بین‌المللی به شمار می‌رود و در لیگ صربستان، چین و استرالیا حضور داشته است، استفاده کرده‌ایم. سپاهان این بازیکن را برای تقویت خود آورده است. او در بازی قبل به خوبی ظاهر شد و می‌تواند در بازی با ذوب‌آهن اصفهان در خط حمله این تیم موثر باشد. و هدف ما استفاده از او در لیگ قهرمانان آسیا نیز هست.

کرانچار در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که پرسید آیا وضعیت خط حمله سپاهان بهبود پیدا کرده است، گفت: به سبب فشردگی که در بازی‌ها وجود دارد، نمی‌توانیم به طور انفرادی به بازیکنان سروسامان بخشیم و هدف نهایی ما سرپا آوردن کل تیم است.

وی با اشاره به اینکه تنها بازیکن غایب در بازی فردا جالوویچ سه کارته است، گفت: خوشبختانه مصدومی نداریم همچنین به محرم نویدکیا که مهره اصلی ما در بازی با ذوب‌آهن است، دو روز استراحت داده‌ایم.

سرمربی کروات فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید در بازی دور رفت توانستید چهار بر صفر ذوب‌آهن را مغلوب کنید، در بازی فردا چه تغییراتی به نسبت دور رفت پیدا کرده است، گفت: با آمدن فرهاد کاظمی جوی متفاوت در ذوب‌آهن ایجاد شده، اما بازیکنان سپاهان کاملا به وظایف خود واقف می باشند.

وی با اشاره به اینکه هدف نهایی سپاهان درخشش در لیگ قهرمانان آسیا است، ادامه داد: با اعلام خبری که من را به عنوان مربی ۱۰۹ دنیا معرفی کرده است، حس می‌کنم وظیفه مضاعفی برعهده من گذاشته شده و می‌خواهم تیم سپاهان را در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی هدایت کنم.

کرانچار پیرامون نارضایتی بعضی از هواداران سپاهان اظهار کرد: به هرحال ما توانستیم قهرمان نیم‌فصل شویم، اما باخت‌های اخیر ما را غافل‌گیر کرد و اندکی از صدر جدول فاصله گرفتیم ولی باید بگویم سپاهان هدفش نه فقط برای رسیدن به صدر جدول بلکه درخشش در لیگ قهرمانان آسیا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران هر دو تیم می‌خواهم که به ورزشگاه آمده و جو گرمی را ایجاد کنند و از بازیکنان می‌خواهم دین خود را به هواداران به خوبی ادا کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.