کرانچار: هواداران الاهلی نمی توانند ما را متوقف کنند/ سپاهان به بردن تیم های پرطرفدار عادت دارد – اخبار ورزشی

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازیکنان ما در حضور هواداران تیم رقیب انگیزه بیشتری برای پیروزی خواهند داشت.

زلاتکو کرانچار در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان-الاهلی در پاسخ به سئوال خبرنگار عربستانی در مورد اینکه آیا سپاهان در حضور ۱۷ هزار هوادار الاهلی می تواند دست پر میدان را ترک کند گفت: سپاهان یکی از پر طرفدراترین تیم های ایران است و به حضور دربازی هایی که با تعداد زیاد هواداران برگزار می شود عادت دارد. ما هم خود هواداران بی شماری داریم و هم وقتی به ورزشگاه های رقبایمان در ایران می رویم هواداران زیادی در آنجا حضور دارند و در بیشتر اوقات رقبا را با وجود حمایت هواداران شان برده ایم. سپاهان رقیبانش را در ورزشگاه صد هزار نفری هم بارها برده است و ۱۷ هزار هوادار الاهلی نمی توانند باعث توقف شاگردان من شوند.

وی در این باره ادامه داد: ویژگی سپاهانی ها این است که در حضور هواداران رقیب میل و انگیزه بیشتری برای پیروزی خواهند داشت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه پیش بینی تان از فینالیست های لیگ قهرمانان امسال چیست گفت: من امیدوارم تیمم به عنوان قهرمان ایران یکی از این فینالیست ها باشد. با توجه به حضور سه تیم عربستانی در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات تصور می کنم که پای دیگر فینال این مسابقات یک تیم عربستانی باشد.

کرانچار در بخشی دیگری از صحبت هایش در مورد این دیدار گفت: الاهلی در این دیدار خانگی اش به فکر صعود است و ما نیز باتوجه به نتیجه دیدار رفت نمی خواهیم فرصت صعود را از دست دهیم. قطعا تلاش می کنیم که گل نخوریم و با برنامه ویژه ای که در این دیدار داریم الاهلی را غافلگیر کنیم و به گل هم برسیم. به هر حال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و همه باید منتظر باشیم که ببینیم نتیجه دیدار دو تیمی که از بازیکنان با کیفیتی سود می برند چه خواهد شد. ما برای پیروزی آمده ایم و می خواهیم با یک صعود شیرین، به هواداران مان کادو دهیم.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.