کرسی های آزاداندیشی بیستمین “هفته کتاب” در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

استان مازندران در ایام بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران شاهد برپایی کرسی های آزاداندیشی با موضوع کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین دوره هفته کتاب، کرسی های آزاداندیشی با موضوع کتاب و کتابخوانی که به بحث آزاد درباره جنبه های مختلف این موضوع می‌پردازد در ایام “هفته کتاب” در ۱۷ شهرستان تابعه استان مازندان برپا خواهد شد.
همچنین ۱۸ نمایشگاه کتاب نیز با حضور ۱۹۰ ناشر در سراسر استان مازندران و در ایام بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
۱۷۸ نمایشگاه ویژه مدارس، ۷۴ جشن کتاب، ۲۵ نمایشگاه ویژه دانشگاه ها، ۳۹ شب قصه و ۱۸ مراسم رونمایی کتاب از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای ایام “هفته کتاب” استان مازندران است.
همچنین در این ایام در کنار برگزاری شب شعر، مسابقات کتابخوانی با موضوع پیامبر اکرم (ص)، تجلیل از خادمان نشر و خدمتگزاران کتاب، ۹ هزار و ۹۴۵ جلد کتاب به کتابخانه های عمومی سراسر استان اهدا خواهد شد.
استان مازندان در بخش ویژه پیامبر اعظم (ص) نیز با اجرای ۱۸ برنامه فرهنگی متنوع به استقبال “هفته کتاب” می رود.
بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار “یادگار ماندگار” از ۲۰ تا ۲۷ آبان ماه سال جاری در سرتاسر کشور برگزار می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.