کرمانی‌مقدم: کاظمی تیمی هجومی را به نبرد سپاهان می‌فرستد

۲۳م دیماه ،

مربی ذوب‌آهن با بیان آمادگی تیمش برای برد در دربی اصفهان گفت، شاگردانش برای سه امتیاز به میدان می‌روند.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ بازی ذوب‌آهن مقابل سپاهان از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر عنوان کرد: سپاهان را به خوبی آنالیز کرده‌ و بدون محروم و مصدومی به مصاف این تیم می‌رویم. حساسیت‌های این دیدار به سبب داربی بودنش سبب می‌شود تا هر دو تیم با کمی احتیاط در این دیدار حاضر شوند. با توجه به نیاز ذوب‌آهن به هر سه امتیاز این دیدار و فرهاد کاظمی قطعا تیمی هجومی را به زمین خواهد فرستاد. با این حال تلاش خواهیم کرد، ابتدا گل نخوریم و سپس به گلزنی فکر می‌کنیم.

او دربارهٔ وضعیت ورزشگاه فولادشهر اصفهان و انتقادهایی که از چمن این ورزشگاه می‌شود، گفت: زمین آنقدرها هم که عده‌ای می‌گویند، وضعیت نامطلوبی ندارد و زمین‌های بدتری هم می باشند که این چمن در مقابل آنها کیفیت مناسبی دارد. البته منکر مشکلات این زمین نمی‌شوم، ولی تصور می‌کنم این زمین این اندازه که گفته می‌شود، دچار مشکل نیست.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دربارهٔ یحیی گل‌محمدی و انتقادهایی که فرشاد پیوس و حسین عبدی به او دارند، گفت: یحیی مربی جوانی است و باید به او کمک کرد تا پرسپولیس را به اوج برگرداند. باید در مصاحبه‌ها به او روحیه داد. شخصا از عملکرد گل‌محمدی در پرسپولیس راضی هستم و البته امثال فرشاد پیوس هم از سر دوست داشتن پرسپولیس انتقادهایی را مطرح می‌کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.