کرمانی مقدم: مطمئن باشید که ذوب آهن در لیگ می‌ماند

۱۴فروردین۱۳،

مربی ذوب آهن می‌گوید: ذوب آهن با توجه به پتانسیل بالایش در لیگ می‌ماند و در بازی فردایش در مقابل راه‌آهن را در همین راستا باید با برد پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرتضی کرمانی مقدم ، مربی ذوب آهن به سبب نبود پرواز اصفهان به تهران، به جای فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از بازی با راه‌آهن در هفته‌ سی و یکم لیگ برتر حاضر شد و دربارهٔ بازی فردا، بیان کرد: ما تمرینات خوبی را بعد از تعطیلات پشت سر گذاشتیم و آماده بازی با راه‌آهن هستیم. حریف هم یک تیم خوب و یک دستی است و همیشه تیم‌های علی آقا فوتبال زیبا بازی کرده است و ضد فوتبال نبوده است. از این بابت خوشحال هستم و امیدوارم که فردا بازی خوبی را شاهد باشیم. موقعیت ما در جدول می‌دانید و ما ۱۰۰ درصد برای پیروزی آماده‌ایم. باید سه امتیاز این بازی را بگیریم و محکوم به برد هستیم. اما راه‌آهن تیم خوبی است و فکر می‌کنم که بازی راحتی را نداشته باشیم.

وی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این که احتمال ماندن ذوب آهن در لیگ چقدر است؟ مطرح کرد: مطمئن باشید که ذوب آهن می ماند، چون پتانسیل و امکاناتش را دارد و ما به اتفاق باشگاه و آقای کاظمی تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا در لیگ بماند. شما بازی‌های ما را دیده‌اید و می دانید که فوتبال زیبایی را ارائه می‌کنیم، اما الان امتیازی به فوتبال زیبا نمی‌دهند، کاش بد بازی می‌کردیم ، ولی سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم. البته خدا را شکر در چند بازی اخیر دقایق آخر گل نمی‌خوردیم و توانستیم در مقابل پیکان به این هدفمان برسیم.

کرمانی مقدم در ادامه نیز در پاسخ به این پرسش که مشکل اصلی تیم از کجاست؟ افزود: یکسری موارد وجود دارد که نمی‌توانم بگویم. شما هم اجازه دهید فعلا این مسایل را بازگو نکنم. به هر حال همه مشکلات مالی دارند. البته ما بسیار هم مشکل مالی نداریم و مخصوصا با آمدن آقای محمدی قسمتی از آن حل شده است و قول‌های بسیاری هم داده‌اند به ویژه برای سال دیگر دست کاظمی را باز گذاشته‌اند تا یارگیری کند. مطمئن باشید اگر قسمت باشد در لیگ بمانیم ذوب آهن را در سال آینده بالای جدول خواهید دید.

به گزارش ایسنا، مربی ذوب آهن در پایان با اعلام این که مهدی رجب زاده روز قبل در جمع تمرین‌های تیم دچار مصدومیت شده است، از غیبت محمد سلسالی به سبب سه اخطاره بودن خبر داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.