کرمان میزبان مرحله مقدماتی فوتبال جوانان آسیا شد

۲۴اردیبهشت،

کرمان به عنوان میزبان رقابتهای فوتبال مرحله مقدماتی جوانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال، در نامه مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال به حاج جعفری، رئیس هیات فوتبال استان کرمان آمده است: ضمن تشکر از همکاریها همه جانبه هیات فوتبال فوتبال با سید میرشاد ماجدی و حیدر شریفی در بازدید از ورزشگاهها، زمین های تمرینی، محل اقامت تیم های شرکت کننده جهت برگزاری مسابقات جوانان زیر۱۹ سال آسیا در کرمان که از تاریخ ۱۶ تا ۲۵ مهر برگزار می گردد، لازم به توضیح است که کرمان مورد تایید نمایندگان اعزامی فدراسیون فوتبال قرار گرفته و به آگاهی می رساند با توجه به پیشنهاد هیات فوتبال کرمان، همه هزینه های مسابقات شامل اسکان و تغذیه، ترانسپورت و هزینه برگزاری مسابقات مربوط به تیم های شرکت کننده، بر عهده هیات فوتبال استان کرمان خواهد بود.

همچنین به کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی کرمان رسما اعلام شده و قاعدتا نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، برای بازدید از همه تاسیسات و امکانات به کرمان خواهند رفت که تاریخ بازدید آنان هم متعاقبا اعلام می گردد. تاریخ جلسات برگزارکنندگان در تهران و کرمان پس از تایید نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا متعاقبا اعلام خواهد شد.

تیم ملی جوانان ایران در مرحله مقدماتی رقابتهای جوانان آسیا با تیم های عربستان، لبنان و تاجیکستان در گروه چهارم همگروه شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا میانمار را به عنوان میزبان رقابتهای مرحله نهایی جوانان آسیا در سال ۲۰۲۴ انتخاب کرده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.