کره جنوبی هم حریف ایران نشد/ نبرد با آلمان در گام آخر گروهی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۵/آذر/ – ۲۳:۳۸ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

مسابقات جام جهانی تکواندو-مکزیک

خبرگزاری : تیم ملی تکواندو ایران در دومین دیدار خود در چارچوب مرحله گروهی مسابقات جام جهانی تکواندو به برتری مقابل کره جنوبی دست یافت.

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، هجدهمین دوره مسابقات جام جهانی (G2) با حضور ۸ تیم برتر جهان، از عصر امروز (شنبه) با پیگیری رقابت‌های مرحله گروهی به میزبانی “کوئرتارو” مکزیک آغاز شده است.

در این رقابت‌ها که ۸ تیم به ۲ گروه ۴ تیمی تقسیم شده اند، تیم ایران در گروه اول و با کشورهای کره جنوبی، آلمان و ساحل عاج همگروه است و در گروه دوم مکزیک، فرانسه، امریکا و روسیه همگروه هستند.

در روز اول و در مرحله گروهی تیم‌ها براساس سیستم نوبت دهی با یکدیگر مبارزه می‌کنند که تیم ایران در دومین مسابقه خود با ترکیب فرزان عاشورزاده، علیرضا نصرآزادانی، مسعود حجی زواره، فرزاد عبدالهی، مهدی خدابخشی و محمد باقری معتمد (ذخیره) رو در روی کشور صاحب نام و قدرتمند تکواندوی جهان قرار گرفت و توانست با نتیجه ۲۱ بر ۱۹ برابر کره جنوبی به برتری برسد و ۳ امتیاز دیگر را به اندوخته های خود در جدول رده بندی اضافه کند.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در سومین و آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی باید به مصاف آلمان برود.

تکواندوکاران شایسته ایران پیش از این و در اولین دیدار ساحل عاج را با نتیجه ۱۷ بر ۱۴ شکست داده بودند.

بدین ترتیب تا این لحظه، ایران با ۲ پیروزی از ۲ دیدار و کسب ۶ امتیاز در صدر جدول گروه یک قرار دارد، کره جنوبی با ۲ بازی و یک برد و یک باخت (۳ امتیاز) در رتبه دوم است و ساحل عاج و آلمان نیز با یک بازی و یک باخت، تیم های بدون امتیاز در جدول رده بندی هستند.

در این مرحله هر تیم برای هر برد، ۳ امتیاز و برای هر تساوی یک امتیاز را بدست می آورد و در پایان ۲ تیم برتر در هر گروه مشخص شده و به مرحله نیمه نهایی و نهایی صعود می کنند.

در مرحله نیمه نهایی و نهایی؛ قرعه بر اساس نتیجه تیم هایی که به این مرحله راه یافته اند، تعیین می‌شود و تیم اول گروه یک با تیم دوم گروه ۲ و تیم دوم گروه یک با تیم اول گروه ۲ برای رسیدن به مرحله فینال مسابقه می‌دهند.

این دوره از رقابت‌ها به مدت ۲ روز پیگیری می شود.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.