کروش: برنامه ویژه ای برای تیم ملی دارم/ سرمربی تیم ملی از بازی استقلال لیگ را زیر نظر می گیرد

به گزارش خبرآنلاین ؛ سرمربی تیم ملی کشورمان پس از مسافرتی چند هفته ای به ایالات متحده به پرتغال برگشته و آماده برگشت به تهران است. او ۲۰ جولای یعنی ۳۰ تیر ماه به تهران برمی گردد تا برنامه های تیمش را برای بازی با تیم ملی لبنان در بیروت آغاز کند. کروش که پس از تساوی تیم ملی با قطر سفری طولانی را به کشورش داشته در پاسخ به ایمیل خبرآنلاین ، می نویسد:« برای آغاز بازی های لیگ به تهران می آیم و برنامه اصلی ام در این ماه ، برنامه ریزی بازی ها و اردوی تدارکاتی تیم ملی در ماه آگوست است.» او در این روز همراه با دو دستیار پرتغالی و میک دستیار بریتانیایی اش به تهران بر می گردد. کادرفنی تیم ملی برای بازی استقلال در هفته نخست لیگ برتر در مصاف با آلومینیوم هرمزگان ، تهران هستند و بازی این دو تیم را از نزدیک تماشا می کنند.

سرمربی تیم ملی کشورمان در مدت سفر به کشورش پرونده ای مهم را در دادگاه عالی پرتغال داشت که در نهایت سیستم قضایی این کشور او را از اتهام توهین به مسئول کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیون فوتبال این کشور تبرئه کرد حکمی که سرمربی تیم ملی درباره اش می گوید:« متشکرم که نگرانم هستید و همان طور که از قبل گفته بودم ، حکم به سود ما شد.»

بازی حیاتی تیم ملی با لبنان می تواند دوباره ایران را در کورس صعود به جام جهانی قرار دهد. تیم کروش اگرچه از دو بازی ۴ امتیاز دارد اما به دلیل تساوی در تهران برابر قطر با انتقادهایی بسیار روبرو شده است. این درحالی است که همه می دانند خستگی فشار بازی های انتهای فصل لیگ ، نقشی موثر در بازی های نچندان خوشایند تیم ملی در دو بازی نخست انتخابی جام جهانی داشته است.

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.