کروش : همه یا عاشق کریس رونالدو هستند یا متنفر از او/ رونالدوی برزیلی کچلم کرد/ مردم؛ در بازی با قطر منتظرتان هستیم!

به گزارش خبرآنلاین ؛ کروش که به نظر می رسید دلیلش برای قبول این دعوت ناگهانی ، بیش از هر چیز سخن گفتن درباره بازی حساس ایران و قطر و دعوت از فوتبال دوستان ایرانی بود ، در چند دقیقه ای که روبروی فردوسی پور و جاودانی نشسته بود درباره تیم ملی پرتغال گفت:« بدون شک پرتغال دیگر آن نسل طلایی هافبک هایش را ندارد اما هنوز هم یکی از بهترین تیم های هجومی اروپاست. تنها کافی است توپ ها به رونالدو یا نانی برسد تا آنها جادو کنند. البته پرتغال در خط دفاعی مثل همیشه مشکل دارد و فشار روی خط دفاعی تیم کشورم ، می تواند مشکل ساز شود. »
او ادامه داد:« با نتیجه ای که دانمارک در بازی با هلند بدست آورد ، شرایط این گروه پیچیده شد و هر تیمی این بازی را ببازد ، شرایط سختی دارد.» جاودانی از کروش در این باره پرسید که مثل یک طرفدار ، فوتبال را تماشا می کند یا مدام مشغول نت برداری است که سرمربی تیم ملی گفت:«قطعا مثل یک هوادار می نشینم و بازی تیم ملی کشورم را نگاه می کنم. البته خیلی کار سختی دارم چون تقریبا بیشتر بازیکنان تیم ملی طرفدار آلمان هستند. البته صبح سر صبحانه حال شان را می پرسم!»
در ادامه عادل فردوسی پور درباره کار با بازیکنان بزرگ از مربی تیم ملی پرسید. پرسشی که در پاسخش کروش گفت:« معمولا مربیان ، ۳ جمله را به بازیکنان می گویند. بله ، شاید و نه . البته بازیکنان دوست دارند با مربیانی کار کنند که می گویند بله یا شاید. اما خودشان در طول زمان پی می برند کسی صلاح شان را می خواهد که گاهی برخلاف میل شان حرف می زند.»
کار با بازیکنی مثل رونالدو چطور است؟ مهار او؟ کروش در این باره می گوید:« کدام رونالدو؟ فکر کردم رونالدوی برزیلی را می گویی. او در رئال مادرید باعث شد تا موهای سرم بریزد. » عادل درباره غرور کریس رونالدو پرسید که کروش در جوابش گفت:« این خاصیت رونالدو است. همه یا عاشق او هستند یا متنفر . البته همه مربی ها ترجیح می دهند او در تیم شان باشند تا تیم مقابل شان.»
سرمربی تیم ملی در پایان این حرف ها از نکته ای گفت که به نظر می رسید سبب شده تا به این دعوت لبیک بگوید او نگاهش را رو به دوربین برگرداند و گفت:« من از همه شما مردم ایران دعوت می کنم برای بازی سه شنبه به ورزشگاه بیایید و ورزشگاه را پر کنید. بیایید و از تیم ملی حمایت کنید در یک بازی مهم و حساس برای رسیدن به جام جهانی.»
۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.