کریس پاین در فیلم «توریست»

کریس پاینفارس نیوز: این رمان سه جلدی را اولن اشتنهاور نوشته و هر جلد آن یک نام مستقل دارد. نام جلد اول رمان «توریست» است. شرکت مستقل فیلمسازی لاینزگیت که امتیاز برگردان سینمایی این رمان سه جلدی را خریداری کرده، پیش‌تولید «توریست» را آغاز کرده است.

از آن جا که یک اکشن دلهره‌آور به همین نام سال قبل با بازی «جانی دپ» ساخته شد، نام فیلم سینمایی شرکت لاینزگیت هنگام نمایش عمومی به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد.

کریس پاین بازیگر نقش‌های کاپیتان کرک و جک راین، این روزها در حال مذاکره با مسئولان این شرکت فیلم‌سازی است، تا در نقش اصلی تریلوژی جدید آن‌ها بازی کند.

او قرار است در این فیلم در نقش میلو ویور بازی کند؛ جاسوسی که با اسم و هویت مبدل یک سری ماموریت‌های سری را انجام می‌دهد. میلو ویور که فعالیت‌های خود را بسیار کم کرده و زندگی آرامی در شهر نیویورک دارد، پس از یک خرابکاری مرگبار مجبور می‌شود دوباره به دنیای قبلی خود برگردد. او باید یکی از همکاران ماهر قدیمی خود را پیدا کند که در پشت پرده این خرابکاری مرگبار قرار دارد. این هدف، میلو ویور را وارد یک ماجراجویی تازه می‌کند.

قسمت‌های دوم و سوم رمان اشتنهاور «نزدیک‌ترین خروجی» و «یک جاسوس» نام دارند که آن‌ها هم در دستور تولید قرار دارند.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلم‌برداری «توریست» اعلام نشده، ولی منابع نزدیک به پروژه می‌گویند کلید فیلم‌برداری آن اوایل فصل زمستان زده می‌شود.

تا آن زمان، کریس پاین از بازی در قسمت جدید و احیا شده مجموعه فیلم اکشن و دلهره‌آور «جک راین» فارغ شده است. کار فیلم‌برداری این فیلم هفته قبل شروع شد.

پاین قرارداد بازی در قسمت دوم سری جدید و احیا شده مجموعه فیلم علمی – تخیلی «سفرهای ستاره‌ای» را هم دارد ولی هنوز معلوم نیست این فیلم چه زمانی وارد مرحله تولید می‌شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.