کریم باقری: فعلا پستی ندارم/ بازیکنان پرسپولیس مغرور شده بودند

۵ م دیماه ،

05-156.jpg

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است این تیم برابر نفت آبادان عملکرد خوبی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کریم باقری پس از پایان دیدار پرسپولیس برابر نفت آبادان که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید اظهار کرد: بازی خوبی برای پرسپولیس نبود. ما فقط ۱۰ دقیقه بازی کردیم. در ادامه دقایق بازی نفت بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت.

وی افزود: این نتیجه دلایل بسیاری دارد اما فکر می‌کنم بازیکنان مغرور شده بودند.

باقری دربارهٔ تعویض‌های گل محمدی گفت: او می‌توانست در این بازی مهاجمان را بهتر جابه‌جا کند اما باید به نظرش احترام بگذاریم. پرسپولیس در ادامه فصل بازی‌های حساسی در پیش دارد و باید روی آن‌ها تمرکز کند.

وی همچنین دربارهٔ سمت خود در پرسپولیس گفت: من هنوز پست خاصی نگرفته‌ام. رویانیان و گل محمدی از من خواستند که به تیم کمک کنم و فعلا فقط در کنار تیم هستم. پست برای من مهم نیست. همین که در کنار پرسپولیس حضور دارم برای من افتخار است. هر کار از دستم برآید برای تیم انجام می‌دهم.

باقری افزود: رویانیان قبلا هم از من خواسته بود که به پرسپولیس بیایم اما شرایط به گونه‌ای نبود که بتوانم به تیم کمک کنم با این حال این بار گل‌محمدی از من خواست و من آمدم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد به عنوان سرپرست روی نیمکت بنشیند گفت: فکر نمی‌کنم چرا که در این چند وقت اخیر اشخاص دیگری برای این پست مطرح شده‌اند. گل‌محمدی از من خواسته به عنوان مدیر فنی در تیم فعالیت کنم.

باقری در پاسخ به این سوال که با توجه به این صحبت شما تکلیف پروین چه می‌شود؟ گفت: اطلاعی ندارم. باشگاه در این باره تصمیم‌گیری می‌کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.