کری‌خوانی مهاجم منتخب کیش برای آبی‌ها/ مناری‌زاده: استقلال فقط از من و ایمون زاید سه گل خورده است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – بازیکن جوانی در ترکیب منتخب کیش توانست دست به کار بزرگی بزند و مقابل استقلال هت‌تریک کند.

به گزارش ممتاز؛ این بازیکن مهدی مناری‌زاده نام دارد که در هیچ باشگاهی حضور ندارد. او در گفت‌وگویی کوتاه گفت: «این اولین بار نبود که به یک تیم لیگ برتری گل زدم. تا به حال توانسته‌ام با تیم منتخب کیش دروازه‌ پرسپولیس، ذوب‌آهن، تیم‌ملی جوانان، استیل‌آذین، ذوب‌آهن، مس کرمان، سپاهان و راه‌آهن را باز کنم. هر تیمی که برای برگزاری اردوی تدارکاتی به کیش می‌آید، دیداری دوستانه را با منتخب کیش برگزار می‌کند و من هم این فرصت را به دست می‌آورم تا روبه‌روی‌شان به زمین بروم.»

او ادامه داد: «از اینکه توانستم به استقلال سه گل بزنم، احساس غرور می‌کنم. استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران و آسیاست و در این فصل نیز شانس اول قهرمانی است. اینکه بتوانی روبه‌روی تیمی که امیر قلعه‌نویی سرمربی آن است هت‌تریک کنی، کار آسانی نیست. البته فکر می‌کنم در تاریخ استقلال فقط من و ایمون زاید باشیم که در یک مسابقه توانسته‌ایم سه گل به این تیم بزنیم! (با خنده)»

او در پایان گفت: «در این فوتبال نه پارتی داشتم و نه آشنایی، به همین دلیل نتوانستم به مدارج بالا برسم. متأسفانه خیلی‌ها می‌آمدند و می‌گفتند اگر چندین میلیون بدهی، تو را به یک تیم خوب می‌بریم!»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.