کری سرپرست استقلال به زبان آذری برای تراکتوری‌ها

۱۶م اسفند ،

borna ghasemi-83.jpg

سرپرست استقلال می‌گوید مسئولان تراکتور می‌دانند که درخواست ظرفیتی بیش از ۱۰ درصد مسئله‌ای فراقانونی است. او همچنین به زبان آذری استقلال را “برنده” بازی جمعه عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز استقلال دربارهٔ اظهارات اخیر مسئولان تراکتورسازی مبنی بر تقسیم ۵۰ درصدی ورزشگاه گفت: مسئولان تراکتور می‌دانند ۹۰ درصد جایگاه‌های ورزشگاه آزادی متعلق به تیم میزبان است که قاعدتا در این دیدار در اختیار آبی‌ها قرار خواهد گرفت و به نظرم نباید در این خصوص جوسازی انجام دهند.

سرپرست استقلال در ادامه به زبان ترکی گفت: استقلال برنده است و هواداران تراکتور هموطنان ما و افتخار فوتبال ایران می باشند، زنده باد ایران.

او در ادامه با درخواست از مسئولان تراکتور برای ادامه ندادن آنچه اظهارات فراتر از قانون‌شان خواند، گفت: مسئولان تراکتور نباید جوسازی کنند و فراتر از قانون صحبت کنند. ما توقع داریم که دیگر این صحبت‌ها ادامه پیدا نکند. از سویی با توجه به اینکه خود مسئولان تراکتور علم به این قضیه دارند که تنها ۱۰ درصد ورزشگاه باید در اختیار آن‌ها قرار بگیرد من از هواداران تراکتور می‌خواهم که متوجه این مسئله باشند تا شرمنده آن‌ها نشویم چرا که قطعا ما بیشتر از ۱۰ درصد به تیم تراکتور اختصاص نخواهیم داد.

ماجدی در پایان ابراز امیدواری کرد تا هواداران استقلال روز جمعه از این تیم به خوبی حمایت کنند و افزود: از هواداران استقلال می‌خواهم با حضور پررنگ‌شان زمینه موفقیت استقلال را فراهم سازند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.