کسب تندیس خلاقیت توسط اقتصاد نوین

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا: بانک اقتصادنوین در پنجمین جشنواره ستاره‌های فناوری در بخش “نوآوری و خلاقیت” حائز کسب رتبه برتر و تندیس زرین گردید.

به گزارش ممتاز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک در پنجمین جشنواره ستاره‌های فناوری در بخش “نوآوری” در حوزه بانکداری و تجارت الکترونیک ستاره زرین این بخش را دریافت کرد.
بانک اقتصادنوین به عنوان اولین بانک خصوصی کشور تاکنون اقدامات اثرگذاری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک ارایه کرده و این اقدامات به دفعات توسط نهادها و سازمان‌ها مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفته است که در آخرین مورد خدمات الکترونیک این بانک در سومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در جشنواره دکتر نوربخش حایز کسب رتبه برگزیده گردید. همچنین چندی پیش دکتر احمدی دبیرکل محترم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز از خدمات این بانک در پرداخت یارانه به هموطنان عزیز قدردانی کرده بود.
لازم به ذکر است خدمات بانکداری الکترونیک بانک اقتصادنوین مورد استقبال مشتریان این بانک قرار گرفته است به طوری که بر اساس آمار رسمی بیش از ۸۰ درصد تراکنش‌های این بانک از طریق ابزار الکترونیکی انجام می‌گردد.
پنجمین جشنواره ستاره‌های فناوری ۱۷ اسفند ماه با حضور کارشناسان، صاحب نظران و فعالان حوزه فناوری اطلاعات در تهران برگزار شد.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.