کسب گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ توسط انتشارات دانشگاه پیام نور

کسب گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ توسط انتشارات دانشگاه پیام نور

پورتال دانشگاهی به نقل از ایرنا: تهران – قاسم حمزه ای رییس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور از موفقیت این مرکز در کسب گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ خبر داد.

به گزارش ایرنا براساس اعلام روز دوشنبه دانشگاه پیام نور، ‘قاسم حمزه ای’ گفت: مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور در راستای اهداف برنامه ریزی شده دانشگاه در ایجاد بهره وری مناسب، صرفه جویی در هزینه ها و تولید شایسته در سطح ملی، با توجه به کیفیت آثار تولید شده موفق به دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ شده است.

وی تاکید کرد: همچنین می توان این مرکز را با عرضه بیش از هفت میلیون جلد کتاب بزرگترین مرکز چاپ و توزیع کتب درسی در خاورمیانه دانست که بیش از دو هزار عنوان کتاب درسی برای مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تولید می کند.

وی ابراز امیدواری کرد از این پس با رعایت هرچه بیشتر ملاک های استاندارد چاپ و برنامه ریزی و بهینه سازی امور، مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور بتواند گواهینامه های تخصصی تر کسب کند.

وی یادآور شد: در ارائه گواهینامه تخصصی، مواردی مانند بهداشت محیط زیست، بهداشت محیط کار و بسیاری از موارد دیگر در نظر گرفته می شود.

حمزه ای افزود: مرکز چاپ و انتشارات پیام نور دارای بیش از ۷۰۰ نماینده رسمی فروش کتاب در سراسر کشور است و علاوه بر دانشجویان پیام نور، دیگر دانشگاه های دولتی و غیر دولتی نیز می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

گواهینامه ایزو ۹۰۰۱

 

انتشارات دانشگاه پیام نور

 

دانشگاه پیام نور


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.