کسب ۵ مدال توسط آزادکاران ایران

جام جم آنلاین: در پایان رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام «الکساندر مدوید» تیم منتخب ایران صاحب یک مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز شد.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در روز دوم رقابت های کشتی آزاد جام «الکساندر مدوید»، حسن رحیمی که با شکست تمامی رقبای خود راهی مرحله نیمه نهایی شده بود در این مسابقه مقابل حریف روس خود شکست خورد. این کشتی گیر آینده دار تهرانی در دیدار رده بندی حریف اوکراینی خود را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

همچنین در وزن ۱۲۰ کیلوگرم جابر صادق زاده که با پیروزی مقابل حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شده بود در این مرحله شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. صادق زاده در این دیدار مقابل اصغر لاغری دیگر نماینده کشورمان به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

دیروز در روز نخست این رقابتها ایمان محمدیان در وزن ۷۴ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، آرش دنگسرکی در وزن ۶۰ کیلوگرم به مدال نقره و محمد نادری در وزن ۶۶ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.علی پیرزاده در وزن ۵۵ کیلوگرم نیز پنجم شد.

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام مدوید با حضور کشتی گیرانی از بیش از ۱۱ کشور از جمله ایران، روسیه، بلاروس و اوکراین و چند کشور ایران در شهر مینسک پایتخت بلاروس برگزار شد و تیم منتخب هفت نفره ایران با منتخبی از نفرات دوم و سوم اوزان هفتگانه در این رقابتها شرکت کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.