کشاورز، مشایخی و خمسه iبه نمایشگاه مطبوعات می‌روند

شنبه ۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

محمدعلی کشاورز، جمشید مشایخی و علیرضا خمسه برای شرکت در نشست‌های تخصصی ˝بازی در صحنه مطبوعات˝ و ˝از طنز مطبوعاتی تا طنز تلویزیونی ۲˝ در غرفه سرای روزنامه‌نگاران در نمایشگاه مطبوعات حضور خواهند یافت.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، نشست‌های تخصصی “از طنز مطبوعاتی تا طنز تلویزیونی” با حضور جمعی هنرمندان سینما و تلویزیون در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات برگزار می‌شود.

در روز دوشنبه هشتم آبان که دومین روز از برپایی این نمایشگاه است از ساعت ۱۸ نشست ” از طنز مطبوعاتی تا طنز تلویزیونی۱″ با حضور علی معلم و جواد طوسی در سرای روزنامه نگاران برگزار خواهد شد.

همچنین روز سه‌شنبه نهم آبان از ساعت ۱۶ نیز جمشید مشایخی و محمد علی کشاورز از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون، در نشست “بازی در صحنه مطبوعات” با اجرای شهرام شکیبا حضور یافته و نقش رسانه‌ها در عرصه هنرهای نمایشی را بررسی خواهند نمود.

در این روز همچنین از ساعت ۱۸، نشست “از طنز مطبوعاتی تا طنز تلویزیونی ۲” با حضور علیرضا خمسه و جواد عزتی با اجرای شهرام شکیبا در سرای روزنامه نگاران برگزار می‌شود.

نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با شعار “رسانه، کلام صادقانه و نگاه منصفانه” از هفتم تا سیزدهم آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.