کشاورزی محور توسعه، استقلال و برقراری امنیت غذایی در کشور

۱۳م دیماه ،

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس گفت: کشاورزی محور توسعه و استقلال کشور است و برای این که به این بخش توجه خاصی شود باید به تامین نهاده‌های کشاورزی توجه ویژه‌ای شود تا امنیت غذایی کشور تامین شود.

حسین نیازآذری نماینده مردم مازندران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در ارتباط با پیشبرد اهداف کلان سیاست‌های برنامه چهارم توسعه و امنیت غذایی در کشورمان گفت: کمیسیون کشاورزی در جهت محقق ساختن امنیت غذایی در کشور به سیاست‌گذاری در تولیدات داخلی و حمایت از بخش خصوصی و رونق دادن کشاورزی در بخش‌های مختلف همت گماشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: برای دستیابی به این مهم با وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت جلسات متعددی داشته‌ایم که نتیجه آن سفرهای استانی به مناطق مختلف کشورمان جهت ارتقای کیفیت بخش تولید کشاورزی و دامپروری بوده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس، کشاورزی را محور توسعه و استقلال کشور خواند و تصریح کرد: برای این که به این بخش توجه خاصی شود باید برای تامین نهاده‌های کشاورزی برنامه ویژه‌ای در نظر گرفت و برای این امر، طرح انتزاع جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن تجارت در دستور کار کمیسیون کشاورزی قرار گرفته است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.