کشتار مسلمانان میانمار با سوء استفاده از ناآرامی‌های خاورمیانه انجام می‌شود

فروردین ۱۴۰۳

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: برخلاف ادعای دولت میانمار، کشتار مردم مسلمان این کشور در زیر سایه حمایت‌های ارتش و پلیس انجام می‌پذیرد و این فاجعه در کنار آشوب‌افکنی‌های آمریکا در خاورمیانه در حال شکل‌گیری است.

“حسین کنعانی مقدم” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جنایاتی که در میانمار علیه مسلمانان این کشور صورت می‌گیرد، گفت: مستکبران با سوء استفاده از ناآرامی‌های مصر و سوریه که توجه جهانیان را به خود معطوف کرده در آسیای شرقی دست به اقدامات نژادپرستانه و کشتار مسلمانان می‌زنند.
 
وی تصریح کرد: اقدامات نژادپرستانه و نسل‌کشی مسلمانان در میانمار در زیر سایه سکوت مجامع بین‌المللی و بی‌توجهی مجامع اسلامی انجام می‌شود.
 
این کارشناس سیاست خارجی اظهار داشت: سازمان کنفرانس اسلامی، شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل متحد باید در اعتراض به کشتار مسلمانان واکنش نشان دهند تا بازتاب این جنایات، اسلام‌ستیزی‌ها و  بی‌توجهی دولت میانمار به مردم خود به درستی در سراسر جهان منعکس شود.
 
کنعانی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: برخلاف ادعای دولت میانمار کشتار مردم مسلمان این کشور در زیر سایه حمایت‌های ارتش و پلیس انجام می‌پذیرد و این فاجعه در کنار آشوب‌افکنی‌های آمریکا در خاورمیانه در حال شکل‌گیری است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.