کشتی آزاد قهرمانی جهان/ اسماعیل‌پور، لشگری و قاسمی حریفانشان را شناختند

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > کشتی – ایسنا نوشت:

ملی‌پوشان سه وزن دوم کشتی آزاد ایران حریفان خود را در رقابت‌های جهانی شناختند. وزن‌کشی سه وزن دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان انجام شد که در وزن ۶۰ کیلوگرم مسعود اسماعیل‌پور دارنده دو طلای جوانان جهان و قهرمان سال ۲۰۱۰ آسیا در دور اول استراحت می کند و سپس در اولین کشتی خود به مصاف حاجی علی‌اف از آذربایجان می‌رود. اسماعیل‌پور در صورت پیروزی، در دور دوم با برنده‌ی دیدار لهستان و آفریقای جنوبی رو در رو می‌شود. در این وزن ۳۹ کشتی‌گیر حضور دارند. کشتی‌گیران روسیه، قزاقستان، کره شمالی و قرقیزستان کشتی‌گیران شاخص گروه اسماعیل پور می باشند.

در وزن ۸۴ کیلوگرم احسان لشگری برنده مدال برنز المپیک لندن در اولین دیدار خود برابر مارتینز از کلمبیا قرار می‌گیرد. لشگری که از مدعیان قهرمانی این وزن است، در دور بعد با برنده‌ی مسابقه بین کودای ماگومداف از روسیه و آنتوین از برزیل رو در رو می‌شود.

کشتی‌گیران گرجستان(مارساگیشویلی)، کوبا (سالاس) و ازبکستان(زائوربک سوخیف) در گروه لشگری قرار دارند و این کشتی‌گیر ایرانی برای قهرمانی باید تک تک آنها را کنار بزند.

هم‌چنین در وزن ۱۲۰ کیلوگرم کمیل قاسمی دیگر مدال‌آور ایران در المپیک لندن ابتدا برابر دولت شابانبای از قزاقستان قرار می‌گیرد و در صورت عبور از این حریف در دور بعد به مصاف برنده قرقیزستان و آلمان می‌رود.

به گزارش ایسنا، دلاگنف از آمریکا و طاها آکگول از ترکیه دیگر کشتی‌گیران شاخص گروه قاسمی می باشند.

عزت‌الله اکبری آخرین نماینده‌ی کشتی آزاد ایران فردا وزن‌کشی خواهد کرد تا چهارشنبه در وزن ۷۴ کیلوگرم به میدان برود.


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.