کشف جسد دانشجوی دانشگاه میشیگان در خوابگاه

۲۸م آذر ،

03-175.jpg

جسد یک دانشجوی دانشگاه میشیگان شرقی در آپارتمان خوابگاهش پیدا شد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این آپارتمان تنها چند صد متر با دانشکده فاصله دارد و پلیس می‌گوید احتمال می‌رود وی به قتل رسیده باشد.

پس از اعلام یکی از دوستان «جولیا کاترین نیوندر»، مبنی بر اینکه چند روزی از وی بی‌خبر بوده است، ماموران پس از ورود به آپارتمان وی با جسد جولیا در اتاق خوابش روبرو شدند.

بنا به گزارش پایگاه خبری یونیورسیتی ورلد نیوز، پلیس اعلام کرد شواهدی حاکی از به قتل رسیدن نامبرده می‌باشد. لیکن هنوز دلایل این جنایت نامشخص است. بنا به گزارش‌های واصله از جسد مقتول کالبد شکافی به عمل آمده است. در همین راستا قتل جولیا کاترین موجی از وحشت را در بین دانشجویان این دانشگاه به راه انداخته و امنیت این دانشگاه را دچار تردید نموده است.

سوزان مارتین، رییس دانشکده دانشگاه میشیگان ضمن ابراز تاثر از این اتفاق، گفت: مقامات قانونی هنوز در خصوص سبب این اتفاق اطلاعاتی را منتشر نکرده‌اند، اما به نظر می‌رسد پلیس در پی تماس یکی از هم خانه‌های وی با اداره پلیس و اعلام اینکه چند روزی از مقتول بی‌خبر است، به آپارتمان وی رفته و با جسد جولیا مارتین روبرو شده است. در همین راستا جلسه‌ای اضطراری با موضوع بررسی امنیت دانشکده در محل تالار مرکزی دانشجویان این دانشگاه برگزار گردید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.