کشف ۱۳۰ هزار لیتر سوخت روستایی در حال خروج از استان گیلان

کشف ۱۳۰ هزار لیتر سوخت روستایی در حال خروج از استان گیلان

عصر خودرو : تعزیرات حکوتی از شناسایی باندی خبر داد که در استان گیلان ۱۳۰ هزار لیتر سوخت روستایی را خریداری کرده و قصد داشتند این محموله را به خارج از این استان منتقل کنند.

به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی با اعلام شکایت گمرک شهرستان زنجان مبنی بر قاچاق انواع گوشی تلفن همراه و البسه خارجی توسط افرادی در این شهرستان، پرونده‌هایی در این رابطه تشکیل شد.

در این راستا پس از انجام تحقیقات لازم و طی مراحل قانونی شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان زنجان با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده‌ها، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داد و متخلفان را به پرداخت بیش از ۳۱۳ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

کشف ۱۳۰ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه

بر اساس این گزارش، مأموران نیروی انتظامی شهرستان رشت طی بازرسی‌های خود به یک دستگاه کامیون مشکوک و مقادیری سوخت خارج از شبکه کشف و ضبط کردند.

پس از انجام تحقیقات لازم مشخص شد افرادی با خرید و جذب ۱۳۰ هزار لیتر سوخت سهمیه‌ای از نمایندگان پخش فرآورده‌های نفتی روستائیان اقدام به عرضه آن در استان‌های دیگر می‌کردند که مراتب جهت رسیدگی بیشتر و اعمال قانون به شعب تعزیرات حکومتی شهرستان رشت ارسال شد و در دست بررسی و اقدام قرار گرفت.

دوشنبه ۲۳ مرداد   ۱۵:۱۴


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.