کشف ۴۵ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف و ضبط ۴۵ قبضه سلاح شکاری توسط ماموران پایگاه دریابانی آبادان خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، سردار حمید هداوند اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی از منابع خبری مبنی بر ورود یک محموله سلاح و مهمات از نوار مرزی جمهوری اسلامی ایران واقع در منطقه شطیط، تیمی از ماموران خبره و مجرب آن پایگاه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از مدتی مراقبت ویژه از نوار مرزی و رصد فعالیت‌ها در مرز مشخص شد فردی با هویت “ح‌-ع” ۳۰ ساله قصد دپو محموله سلاح در منزل خود را دارد.

هداوند تصریح کرد: با تلاش ماموران مرزبانی آبادان و دستگیری متهم، ۳۵ قبضه سلاح شکاری تک‌لول و ۱۰ قبضه سلاح شکاری دو لول کشف و ضبط شد، فرد دستگیر شده نیز به مراجع قضایی تحویل داده شد.

عضو شورای تامین خوزستان ‌با اشاره به کنترل همه جانبه مرزهای استان خاطرنشان کرد: امنیت مرزی از اولویت‌های مرزبانی استان خوزستان است و مطمئنا قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم مرزی از اقدامات خود پشیمان می‌شوند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان تاکید کرد:‌ در سالی که به نام “سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌‌ ایرانی” از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، نیروی انتظامی با تمام توان از مرزها محافظت می‌کنند و اجازه ورود را به قاچاقچیان نمی‌دهد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.