کشف ۱۴ هزار‌لیتر مشروبات‌الکلی در چالوس

مهر : دادستان چالوس از کشف ۱۴ هزار و ۴۱۳ لیتر مشروبات الکلی داخلی و ۵۱۳ قوطی مشروبات خارجی، سه ماهه اول سالجاری در این شهرستان خبر داد.

نبی محسنی اظهار داشت: دادسرای انقلاب اسلامی چالوس در آبان سال ۸۳ پس از احیای دادسرا شروع به‌ کار کرد و دارای سه شعبه دادیاری و یک شعبه بازرسی است

وی با بیان اینکه در ابتدای سال ۹۰ تعداد پرونده‌های موجودی در دادسرا سه هزار و ۸۴۹ فقره و موجودی پایان سال سه هزار و ۷۰۴ فقره بوده است، گفت: در طول سال گذشته هشت هزار و ۵۳ فقره پرونده به دادسرا وارد و هشت هزار و ۱۹۸ فقره مختومه اعلام شد.

محسنی ادامه داد: در سه ماه سال ۹۱، دو هزار و دو فقره پرونده وارد و  هزار و ۷۰۰ فقره مختومه اعلام شد.

وی تصریح کرد: آخرین موجودی پرونده‌ها چهار هزار و ۶ فقره پرونده است.

دادستان چالوس از کشف سه هزار و ۹۰۵ لیتر مشروبات الکلی داخلی و سه هزار و ۱۰۶ قوطی انواع مشروبات الکلی خارجی در سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت ۲۱۷ دستگاه رسیور، سه هزار و ۶۶۹ فقره دیش و چهار هزار و ۲۳ فقره ال‌ام ‌بی کشف و ضبط شد.

محسنی اظهار داشت: ۹ مورد پرونده پارتی شبانه در سال گذشته تشکیل و در این راستا ۸۹ نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

این مسئول ادامه داد: هزار و ۷۱۰ نفر درباره استفاده از لباس‌ هایی با علائم غربی و گروههای منحرفه دستگیر شدند.

دادستان چالوس با اشاره به آمار سه ماهه سال جاری نیز گفت: در سه ماه ابتدای امسال، ۱۴ هزار و ۴۱۳ لیتر مشروبات الکلی داخلی و ۵۱۳ قوطی مشروبات خارجی کشف و ضبط شد.

وی اذعان کرد: ۲۸ دستگاه رسیور، هزار و ۹۳ عدد دیش و هزار و ۴۳۹ ال‌ ام‌ بی ضبط شدند.

محسنی با بیان اینکه در سه ماهه امسال پنج فقره پرونده پارتی شبانه تشکیل و ۸۷ نفر در این رابطه دستگیر شدند، گفت: ۱۹ مورد پرونده رابطه نامشروع تشکیل و ۸۶ نفر تحویل مقامات قضایی شدند.

وی با اشاره به قتل‌ های صورت گرفته در شهرستان گفت: سال گذشته هشت فقره قتل در این منطقه صورت گرفت که از این تعداد پنج فقره قتل عمد و سه فقره مشکوک به قتل عمد بودند.

محسنی یادآور شد: پس از انجام تحقیقات توسط اداره آگاهی و شعبه بازپرسی دو فقره از این سه فقره قتل عمد و یک فقره غیر عمد تشخیص داده شد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.