کشف ۲۰ فقره سرقت سیم برق در زابل

۰۸م اسفند ،

با دستگیری یک سارق حرفه ای سیم و کابل برق در زابل ۲۰ فقره سرقت سیم در این شهرستان کشف شد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ، ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان زابل  هنگام گشت زنی در خیابان هامون این شهرستان دو سارق سیم و کابل برق را در حال بریدن سیم و کابل های برق بودند شناسایی کردند .
این گزارش حاکی است ، این دو سارق به محض دیدن ماموران در حالی که خود را در چنگال قانون گرفتار می دیدند برای فرار از دست پلیس از روی پشت بام های منازل اطراف پا به فرار گذاشتند که با اقدام به موقع ماموران طی یک تعقیب و گریز یکی از سارقان دستگیر شد .
بنابر این گزارش ، در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد متهم دستگیر شده یک سارق حرفه ای است و قبلا نیز به جرم سرقت های متعدد توسط پلیس دستگیر شده است . 
این سارق در ادامه تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد . 
به گزارش پایگاه خبری پلیس ماموران انتظامی پاسگاه ایرندگان شهرستان خاش نیز با همکاری بسیج موفق شدند یک باند سرقت سیم و کابل برق و مخابرات را شناسایی و متلاشی کردند. 
این گزارش می افزاید ، ماموران در حال گشت زنی در جاده دامن به ایرندگان این شهرستان یک دستگاه پیکان وانت مشکوک را ملاحظه کردند و با تحت نظر قرار دادن آن متوجه شدند خودرو مذکور حامل سیم و کابل مسروقه است . 
در ادامه تحقیقات ماموران راننده و دو سرنشین این خودرو هنگامی که قصد داشتند سیم ها و کابل های مسروقه را ذوب کنند توسط پلیس دستگیر شدند .گفتنی است در این عملیات مقدار ۳۰۰ کیلو گرم سیم تلفن و کابل برق مسروقه کشف و ضبط شد .


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.