کشف ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک نفر متهم در قاین

شنبه ۷ مرداد – ۰۲:۴۸:۴۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

سرپرست انتظامی شهرستان قاین خراسان جنوبی از دستگیری یک نفر متهم و کشف ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرگزاری ممتاز، سرهنگ ” امیر آبادی زاده ” گفت : در راستای مبازره بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر متواری شدن یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نقره ای تک سرنشین و اعلام این که در مسیر درخش به ذهان در حرکت است بلافاصله اکیپ گشت فرماندهی انتظامی بخش زهان این فرماندهی به مسیر اعلامی اعزام شدند .
وی ادامه داد : خودروی پژو ۴۰۵ نقره ای بعد از دقایقی در مسیر درخش به ذهان مشاهده شد که به محض مشاهده مأموران به ایست آنان توجهی نکرد و پس از عبور از خرک ، خودرو از ناحیه لاستیک آسیب دید و از محل متواری شد که بلافاصله اکیپی از مأموران به تعقیب خودروی فوق پرداختند .
سرپرست انتظامی شهرستان قاین افزود : راننده خودرو علیرغم همه اخطارها باز هم به ایست ماموران توجهی نکرد که ماموران با رعایت قانون بکار گیری سلاح اقدام به تیر اندازی به لاستیک خودرو کرده و در نهایت بعد از طی حدود ۶ کیلو متر تعقیب و گریز در سه راهی کبودان متوقف که خودرو از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شد .
سرهنگ ” امیر آبادی زاده ” اظهار داشت : بلافاصله متهم دستگیر و در بررسی دقیق خودروی فوق از داخل لاستیک مقدار ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و متهم پس از سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۸۱۴۴۸۴۰۰۴۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.