کشف ۳۲۰ کیلوگرم موادمخدر در‌ مازندران

استاندار مازندران از کشف ۳۲۰ کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری دو هزار و ۴۰۰ نفر در این رابطه در سه ماهه گذشته در استان خبر داد

مهر: استاندار مازندران با اشاره به کشف ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران، گفت: حتی یک نقطه آلوده به مواد مخدر برای استان قابل قبول نیست .

سید علی اکبر طاهایی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه یک نقطه آلوده به مواد مخدر برای استان قابل تحمل نیست افزود: با کسانی که با زیر پا گذاشتن قوانین و اقدامات غیر انسانی در این زمینه، حریم روانی جامعه را زیر پا می گذارند، برخورد جدی خواهد شد.

طاهایی افزود: دستگاه های تعلیم و تربیت عمومی و سازمان های تبلیغی و ارشادی باید نسبت به انجام فعالیت های فرهنگی در این نقاط به صورت مجدانه اهتمام کنند.

استاندار مازندران از کشف ۳۲۰ کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری دو هزار و ۴۰۰ نفر در این رابطه در سه ماهه گذشته در استان خبر داد و یادآور شد: از رامسر تا گلوگاه باید، مدیریتی یکدست، اصولی و برنامه ریزی شده در جهت مقابله با عرضه کنندگان مواد مخدر و سوداگران جان و مال و ناموس مردم اعمال شود.

وی به دستگیری و انهدام ۱۹ باند قاچاق مواد مخدر در سطح استان، طی زمان یاد شده اشاره کرد و گفت: در ۱۰ روز اخیر، ۷۰۰ نفر در یکی از نقاط آلوده استان دستگیر و تحویل قوه قضاییه شدند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با توجه به در پیش بودن ششم تیر ماه، روز و هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، تاکید کرد: دستگاههای عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، در برنامه های پیش بینی شده این هفته، حضور و مشارکتی فعالانه داشته باشند.

استاندار مازندران با تقدیر از برنامه های صدا و سیمای مرکز مازندران در زمینه پیشگیری و مبارزه با عرضه مواد مخدر، ادامه داد: کمیته فرهنگی شورا و صدا و سیما، اقدامات خود در هفته مبارزه با مواد مخدر را در طول سال عملیاتی کنند.

طاهایی با توجه به اهمیت آگاهی بخشی به دانش آموزان از پیامدهای سوء مصرف مواد مخدر، خواستار ارتقا کمی و کیفی برنامه های پیشگیری، برای این قشر آسیب پذیر جامعه از سوی آموزش و پرورش استان شد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.