کشف ۷۲ فقره سرقت با دستگیری ۱۲ سارق در قزوین

۲۲ آبان ،

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۱۲ سارق و کشف ۷۲ فقره سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ پاسدار “غلامحسین دارایی” اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان تاکستان ، مأموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات فنی ، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات ، این مأموران موفق شدند یک سارق موتورسیکلت را شناسایی و دستگیر کرده که متهم در بازجویی پلیس به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان معترف شد. 
این مقام مسئول توضیح داد: سارق دستگیر شده با تغییر در شماره بدنه موتورسیکلت های سرقتی آنان را به فروش می رساند که در این خصوص تا کنون ۱۵ مالخر شناسایی و دستگیر شده اند. 
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان البرز نیز با دستگیری یک سارق موفق به کشف ۲ فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان شدند. 
سرهنگ “دارایی” دستگیری ۲ سارق و کشف ۶ فقره سرقت سیم برق را از دیگر اقدامات مأموران انتظامی شهرستان البرز در روز قبل برشمرد. 
وی افزود: مأموران کلانتری ۱۴ قزوین نیز دیروز با دستگیری یک سارق ساختمان های نیمه کاره ، ۱۸ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره این شهرستان را کشف کردند. 
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان داشت: در اقدام دیگری ، مأموران کلانتری ۱۲ قزوین با دستگیری ۲ سارق ، موفق به کشف ۴ فقره سرقت سیم برق ، ۳ مورد سرقت قطعات خودرو و ۳ مورد سایر سرقت ها شدند. 
سرهنگ دارایی همچنین از دستگیری یک سارق داخل خودرو توسط مأموران کلانتری ۱۳ قزوین خبر داد و افزود: متهم دستگیر شده به ارتکاب ۶ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو معترف شده است. 
وی گفت: مأموران کلانتری ۱۷ قزوین نیز با دستگیری یک سارق داخل خودرو ، موفق به کشف ۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان شدند. 
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ، دستگیری یک سارق و کشف ۳ فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن توسط مأموران کلانتری ۲۰ شهرک اقبالیه قزوین را از دیگر اقدامات پلیس در روز قبل برشمرد. 
سرهنگ دارایی افزود: در بوئین زهرا نیز مأموران انتظامی این شهرستان با دستگیری ۲ سارق ، موفق به کشف ۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان شدند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.