کشف ۹۰۰ کیلوگرم تریاک و هرویین در ۴۸ ساعت

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

کشف ۹۰۰ کیلوگرم تریاک و هرویین در ۴۸ ساعت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرمان از کشف ۹۰۰ کیلوگرم تریاک و هرویین و دستگیری ۶ قاچاقچی ظرف۴۸ ساعت گذشته طی سه عملیات در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس: کشف ۹۰۰ کیلوگرم تریاک و هرویین در ۴۸ ساعت

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین چناریان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از انتقال یک محموله مواد مخدر از شرق کشور و از مسیر استان کرمان به استان های مرکزی مطلع شدند.

وی افزود: پلیس روز گذشته ضمن کنترل مسیرهای مواصلاتی در محور جیرفت – دلفارد به یکدستگاه وانت پیکان مشکوک شده و آن را متوقف کرد.

فرمانده انتظامی کرمان بیان کرد: پس از توقیف این وسیله نقلیه، در بازرسی تخصصی از آن بیش از ۴۴۵ کیلو گرم مواد مخدر جاسازی شده کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

وی خاطر نشان کرد: ماموران کلانتری ۱۱ کهنوج نیز، با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر از شرق به سمت استان هرمزگان مطلع شدند.

چناریان بیان کرد: پلیس ضمن کنترل خودروهای عبوری در محور کهنوج – بندرعباس به یک دستگاه خودروی پراید شیشه دودی با دو سرنشین و یک دستگاه وانت مزدا مشکوک شدند.

این مقام مسئول افزود: در یک عملیات تعقیب و گریز نیم ساعته، ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان کهنوج موفق شدند این دو خودرو را متوقف و در بازرسی از سواری پراید ۴۲۴ کیلو گرم تریاک کشف و ۳ قاچاقچی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کرمان با اشاره به کشف ۲۳ کیلوگرم هرویین توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: این محموله از کپسول گاز یک‌دستگاه سمند بدست آمد.

وی تصریح کرد: دو قاچاقچی به بهانه حمل خودروی سمند دارای نقص با یک‌دستگاه کامیونت قصد داشتند این محموله را به اصفهان منتقل کنند که در ایست و بازرسی محور بم – کرمان ناکام ماندند.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالJuly 22, 2012 09:25 AM  تعداد مشاهده: ۵

بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.