کشورهای غربی به جای اخراج سفرای سوریه با اقدامات مسلحانه تروریست ها مخالفت کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان در گفتگو با خبرنگاران، ضمن همدردی با قربانیان وقایع تروریستی اخیردر سوریه، اظهارداشت: برخی طرفها با اتتقال ناامنی ، تسلیح و التهاب آفرینی در صدد مداخله  در امور داخلی سوریه هستند، اقداماتی که تنها به اهداف دشمنان منطقه کمک می کند.

وی در واکنش به اخراج سفرای سوریه توسط کشورهای غربی، افزود: برخی کشورهای غربی بجای اخراج سفرای سوریه  از کشورشان با اقدامات مسلحانه تروریست ها علیه مردم سوریه مخالفت نمایند.

معاون وزیر خارجه کشورمان  در امور کشورهای عربی و آفریقا، گفت : برخی کشورهای خاص در سطح منطقه و غرب درصدد تحمیل اراده خود برای به شکست کشاندن تلاش های کوفی عنان نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه هستند . 

وی با انتقاد از اعمال سیاست دوگانه در قبال ملت و دولت سوریه ، مقاومت تاریخی این کشور را در قبال  تحرکات رژیم صهیونیستی ستود و با تاکید بر حمایت همه جانبه از مردم سوریه، تصریح کرد: اطمینان داریم که  سوریه در سایه طرح اصلاحات  رییس جمهور بشار اسد، در مقابله با مداخلات خارجی  مسلحانه در مسیر مقاومت ،ثبات ،امنیت و توسعه پایدار، پیش رود.

امیرعبداللهیان همچنین از سکوت کشورهای غربی و عربی در قبال جنایت ، کشتار و نقض فاحش حقوق بشر در بحرین و تداوم سرکوب نظامی خارجی و داخلی در این کشور بشدت انتقاد کرد.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.