کشوری: مربیان ایرانی بی‌مورد گیر می‌دهند

۱۶م دیماه ،

رضا کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد پیروزی روز قبل صبا برابر ملوان عنوان کرد: همانطور که قبلا هم گفته بودم جایگاه صبا اینجا نیست. با این بازیکنان و مربیان باید بالاتر برویم و مطمئن باشید در روزهای آینده نتایج بهتری هم می‌گیریم.

وی در مورد اینکه برخی مربیان از زمین ورزشگاه یادگار امام قم گلایه دارند، خاطرنشان کرد: مشکلی وجود ندارد هر تیمی که نتیجه نمی‌گیرد دنبال بهانه است. اگر ببرند، زمین خوب است. چگونه تیم ملی در لبنان با آن زمین بازی کرد، حالا زمین قم نامناسب شده است؟! این چه حرفی است که مربیان می‌زنند.

سرپرست باشگاه صبای قم در مورد اینکه آیا مسئولان AFC از بازدید ورزشگاه یادگار امام راضی بودند، گفت: مسئولان کنفدراسیون آسیا شرایط را به خوبی ارزیابی کردند و هیچ مشکلی وجود نداشت. متاسفانه مربیان ما باید به چیزی گیر بدهند.

کشوری در مورد دیدار هفته آینده برابر پرسپولیس افزود: در خانه بازی داریم و امیدوارم مانند دیدار رفت بتوانیم در این مسابقه به برتری دست یابیم. البته فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، هر تیمی که به میدان می‌آید دوست دارد برنده باشد.

وی در مورد اینکه شرایط پرسپولیس تغییر کرده، افزود: شرایط ما هم متفاوت شده است. نتیجه گرفتن در این مسابقه بستگی به این موضوع دارد که توپ‌های‌مان به گل تبدیل شود یا نه. زیبایی فوتبال هم به این است که بازی‌ها قابل پیش بینی نیست و تمام تیم‌ها تلاش می‌کنند تا به برتری دست یابند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.