کشور بارانی می شود

به گزارش خبرآنلاین، سازمان هواشناسی پیش بینی کرد در شمال غرب، سواحل دریای مازندران، دامنه های البرز، شمال شرق به صورت پراکنده بارش باران و تگرگ پیش بینی می شود.
در روزهای سه شنبه و چهارشنبه علاوه بر مناطق مذکور در برخی مناطق جنوب و غرب کشور نیز در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.
همچنین برای استان های آذربایجان شرقی، غربی و اصفهان در روز دوشنبه آسمانی ابری تا نیمه ابری و بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و استانهای اردبیل، البرز و تهران نیز با آسمانی ابری در بعدازظهر امروز با افزایش ابر و در پاره ای نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد روبرو هستند.
استان های ایلام، بوشهر و چهارمحال و بختیاری در روز دوشنبه با آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد و استان بوشهر و چهارمحال و بختیاری قسمتی ابری در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد روبرو هستند.
این پیش بینی ها نشان می دهد که استانهای آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، البرز و تهران آسمانی ابری و در بعداز ظهر فردا افزایش ابر و بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و استان های اصفهان، بوشهر و چارمحال و بختیاری در روز سه شنبه آسمانی ابری همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر فردا افزایش ابر و بارش پراکنده را مشاهده می کنند.
همچنین برای استان ایلام نیز در روز سه شنبه آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد را پیش بینی می شود.
برای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز و تهران آسمانی ابری و در بعداز ظهر این روز افزایش ابر و بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد را پیش بینی می شود و برای استان اصفهان نیز در روز چهارشنبه آسمانی ابری همراه با غبار صبحگاهی و در بعد ازظهر افزایش ابر در شهرهای شرقی و بارش پراکنده پیش بینی می شود.
همچنین برای استان های ایلام، بوشهر و چارمحال و بختیاری در روز چهارشنبه هفته جاری آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد برای آنها پیش بینی می شود.
۴۵۲۳۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.