کفاشیان:کروش و تاج به تفاهم نرسیدند/ باید همفکری کنیم و بهترین تصمیم را بگیریم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – رییس فدراسیون فوتبال از عدم تفاهم مهدی تاج و سرمربی تیم ملی ایران خبر داد.

به گزارش ممتاز؛ رییس فدراسیون فوتبال در پایان جلسه با تاج و کفاشیان گفت:«می خواهم دربارهٔ حسن ختام جلسه حرف بزنم،تاج می خواست هم رضایت کروش را تامین کند و هم رضایت باشگاه ها را اما در این جلسه هیچ تفاهمی صورت نگرفت.»
کفاشیان این را گفت و ادامه داد:«متاسفانه تا زمانی که برای فوتبال این مملکت فکری نکنیم و اولویت بندی برایش نداشته باشیم هیچ تفاهمی صورت نمی گیرد.با توجه به فشردگی مسابقه‌های لیگ، جام حذفی، مسابقه‌های باشگاهی و مقدماتی جام ملت‌های آسیا کار آنقدر سخت است که باید در اینجا انتخاب اول‌مان را مشخص کنیم و البته بیینیم مردم چه می‌خواهند. همه این‌ها را نمی‌توانیم با هم داشته باشیم.»
او از برگزاری جلسه دیگری در روز پنج شنبه خبر داد و گفت:«قرار است در جلسه دیگری این موضوع بیشتر بررسی شود.حرف کروش این است که الان زمان تصمیم گیری است.او می گوید اینجا باید تصمیم بگیرید که اولویت را به تیم ملی می دهید یا مسابقات باشگاهی.او می‌گوید مسابقه‌های لیگ قهرمانان آسیا هر سال هست اما تیم ملی ۸ سال است به جام جهانی نرفته بنابراین جامعه فوتبال باید اولویتش را مشخص کند. باید یکی از آن‌ها در اولویت قرار گرفته و به آن رسیدگی شود. ما همفکری می‌کنیم و امیدواریم بهترین تصمیم را نهایتا بگیریم.»
کفاشیان در پایان و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید آیا فدراسیون قدرت لازم را دارد که باشگاه‌ها را مجاب کند و آن‌ها مجبور باشند بازیکنان‌شان را در اختیار تیم ملی قرار دهند،گفت:« ما از آن‌ها می‌خواهیم و البته باشگاه‌ها هم باید همراه شوند. آن‌ها تیم ملی کشورشان را دوست دارند و امیدواریم این اتفاق بیفتد.»

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.