کفاشیان:کسی به کیفیت لباس‌ تیم ملی اعتراض نکرده/دستمزد درخواستی کروش و دستیارانش ۴٫۵ میلیون دلار است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – علی کفاشیان می گوید پرداخت حقوق درخواستی کارلوس کروش از عهده فدراسیون فوتبال خارج است.

به گزارش ممتاز؛ علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که عصر امروز در غرفه فدراسیون فوتبال در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور پیدا کرده بود، در جمع خبرنگاران گفت: «به دنبال این هستیم که بهترین امکانات را برای تیم ملی فراهم کنیم. بنده به شخصه از اردوی آفریقای جنوبی و شرایط آن راضی بودم. امیدوارم در اردوی اتریش شرایط بهتر از این شود.»

او در واکنش به اعتراض ملی پوشان نسبت به لباس تیم ملی گفت: «لباس های تیم ملی بهترین جنس شرکت آل اشپورت است و مشکل خاصی ندارد. کسی به کیفیت آن اعتراضی نکرده، اگر تعداد آن کافی نبود باید بگویم که لباس ها بر اساس سفارش تدارکات تیم ملی تحویل داده شده است.»

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت کارلوس کروش بعد از جام جهانی ۲۰۲۴ گفت: «کروش بهترین گزینه برای تیم ملی بعد از جام جهانی است. او درخواست افزایش حقوق ۴۰ درصدی کرده که بر این اساس دستمزد او و دستیارانش ۴٫۵ میلیون دلار خواهد شد که پرداخت آن از عهده ما خارج است. هر چند اولویت اول ما کروش است و اگر بتوانیم از نظر مالی با او توافق کنیم قطعا سرمربی تیم ملی باقی خواهد ماند. هر چند اگر جواب او منفی باشد به سراغ گزینه بعدی می رویم.»

او همچنین در واکنش به شایعات مبنی بر مذاکره با حسین فرکی برای هدایت تیم ملی گفت: «همانطور که گفتم اولویت اول ما کروش است و هنوز با کسی مذاکره نکرده ایم.»

کفاشیان با بیان اینکه تیم ملی در اتریش سه بازی تدارکاتی خواهد داشت، گفت: «تیم واقعی ما در کشور اتریش مشخص خواهد شد چرا که همه بازیکنان اصلی در آن اردو حضور دارند.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.