کفاشیان: آنها مسی دارند ما هم دژاگه و گوچی/ یکی مثل کعبی را می گذاریم تا مسی را بگیرد!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – علی کفاشیان می گوید بسیار هم نباید از همگروهی با آرژانتین ترسید

داریوش سعیدی: به محض اتمام مراسم قرعه‌کشی، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال گفت‌وگویی خواندنی با خبرآنلاین داشت. او به سؤالات ما پاسخ‌های جالبی داد و بیشتر دربارهٔ مسی و چگونگی مهار او حرف زد.

* مراسم قرعه‌کشی تمام شد. نظرتان دربارهٔ این قرعه چیست؟

قرعه‌کشی خوبی بود. اگر تیم ما خوب بازی کند، شانس صعود دارد. با تیم‌های خوبی افتاده‌ایم. باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا موفق باشیم. به نظرم این قرعه بسیار سخت نیست البته آسان هم نیست. به قول معروف نه سخت است و نه آسان.

* مردم می‌گفتند آرژانتین، آرژانتین دست آخر هم با این تیم در یک گروه افتادیم!

(خنده) بله، خب آرژانتین تیم خوب و قدرتمندی است. البته چون میزبان نیست ما هم شانس برای بردن داریم. منتهی از همین حالا باید یک فکری برای مسی بکنیم.

* احتمالاً هاشم بیک‌‌زاده مأمور مهار او می‌شود!

بله، البته ما اصلاً نگران مسی نیستیم. مثل دفعه قبل که کعبی زد فیگو را داغون کرد، این بار هم باید یک بازیکن خوب بگذاریم برای مهار مسی!

* یعنی بیک‌‌زاده باید مثل کعبی بازی کند؟

ببینید همه بچه‌های ما خوب می باشند و شک نکنید که بهترین بازی‌ها را انجام می‌دهند. اگر آرژانتینی‌ها مسی دارند ما هم قوچان‌نژاد و دژاگه داریم که کم خطرناک نیستند.

* اگر رونالدو هم در گروه ما می‌افتاد…

آخ آخ، اگر می‌افتاد که گروه استثنایی می‌شد. بوسنی تیم خوبی بود.

* فکر می‌کنید از گروه بالا برویم؟

بالاخره ما نشان دادیم که در شرایط سخت جزو بهترن‌ها هستیم. به نظر می‌توانیم یک کارهایی در جام جهاانی بکنیم. بچه‌ها باید باور داشته باشند که می‌توانیم برنده باشیم. به نظر من اگر خوب تدارک ببینیم موفق می‌شویم.

* تدارک را که شما باید ببینید.

بله، ما سعی می‌کنیم بهترین برنامه‌ریزی را انجام بدهیم. فقط امیدوارم در جام‌جهانی‌ تیم بزرگسالان بتواند انتقام نوجوانان را از نیجریه بگیرد! 

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.