کفاشیان: حکم محرومیت دایی در کشوی نبی مانده بود!/ به رویانیان گفتم جای مصاحبه به حکم اعتراض کن

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – علی کفاشیان می پذیرد که حکم پرونده دایی همان طور که مایلی کهن گفته بودمدتی طولانی در کشوی میز مهدی محمد نبی مانده بود.

به گزارش ممتاز ؛ سوژه دیروز فوتبال ایران محرومیت دو جلسه ای علی دایی سرمربی پرسپولیس بود. محمد رویانیان مدیرعامل این باشگاه در بیانیه ای این رای را ناعادلانه خواند و به انتقاد از فدراسیون فوتبال پرداخت. او از علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد که خود وارد شود و به این مسایل رسیدگی کند. کفاشیان دربارهٔ این اتفاقات و همینطور محرومیت علی دایی می گوید: «رای این پرونده پیش آقای نبی و کمی دیر آن را برای صدور امضا کرد.» اما چرا نبی با تاخیر چنین کاری کرد؟ کفاشیان می گوید: «به خاطر اینکه در سفر بود و باید برمی گشت. ولی در هر صورت این رای شامل بازی مس کرمان نمی شود و برای بازی های بعد از آن است.» او دربارهٔ بیانیه رویانیان هم می گوید: «اتفاقا ایشان از دبی تماس گرفت و با من تلفنی حرف زد. به او گفتم که اگر اعتراض داری، نیازی نیست مصاحبه کنید می توانید اعتراض تان را بنویسید و بدهید تا رسیدگی شود.»

کفاشیان دربارهٔ ادعای رویانیان که گفته بود ناعادلانه است،به خبرآنلاین  توضیح می دهد: «ببیند خدا وکیلی من اصلا در صدور این رای ها دخالت نمی کنم. الان بحث کمیته استیناف است. آنها هم که الکی رای نمی دهند و طبق مستندات تصمیم می گیرند. من به هیچ وجه در این مسایل دخالت نمی کنم چون بخش قضایی مستقل است.»

رئیس فدراسیون فوتبال دوباره تاکید می کند: «خدا شاهد است من هیچگاه در این پرونده ها دخالت نمی کنم. فقط با توجه به اینکه ۵،۶ سال است رئیس فدراسیون هستم اگر نظری داشته باشم، حتما به آنها می گویم ولی باز خودشان می باشند که تصمیم می گیرند. به طور مثال سر ماجرای محرومیت گل محمدی من گفتم که جلسه بگذارید و حرف بزنید. آنها هم جلسه گذاشتند و در نهایت گل محمدی بخشیده شد. شما شک نکنید اگر استدلال پرسپولیسی ها درست باشد، این رای ممکن است برگردد. ولی نگاه استیناف به همه باشگاهها یکی است و اصلا اسم آدم ها برایش مهم نیست.»

او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است مثل ماجرای گل محمدی در بحث دایی هم پیشنهاد هایی به استیناف خواهند داشت، می گوید: «نه بحث گل محمدی فرق داشت و این اصلا جور دیگری است. ولی آنها می توانند نامه بنویسند و استدلال خود را بگویند.»

رویانیان از کفاشیان خواسته تا به شخصه وارد این ماجراها شود. رئیس فدراسیون در این باره هم می گوید: «باور کنید من اصلا این رای را در استیناف ندیده بود. آنها هم فقط سعی می کنند که قانون را اجرا کنند. قطعا استیناف همه را به یک چشم نگاه می کند و من هم عادت ندارم در کارشان دخالت نکنم.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.