کلاس توجیهی داوران لیگ برتر تیرماه برگزار می‌شود

۱۸اردیبهشت،

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رئیس دپارتمان داوری درمورد برگزاری کلاس توجیهی و بازآموزی داوران، گفت: دپارتمان داوری کلاس توجیهی و بازآموزی پیش فصل لیگ برتر فصل ۹۲-۹۳ داوران و کمک داوران لیگ برتری را از ۱۱ تا ۱۴ تیر ۹۲ در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می کند.

وی افزود: در این کلاس ۹۵ داور و کمک داور حضور دارند و بعدازظهر دهم تیرماه ۹۲ وارد اردو می شوند و بعدازظهر ۱۴ تیرماه اردو را ترک می کنند.

عسگری خاطر نشان کرد:این دوره به صورت تئوری و عملی برگزار می شود. صبح‌ها کلاس تئوری شامل آخرین مواردی که کمیته داوران فیفا تصویب کرده است و مرور صحنه های داوری و همچنین جدیدترین فیلم های آموزشی در آمفی تئاتر برگزار می شود. بعدازظهر نیز در زمین چمن کمپ تیم های ملی کارهای عملی برگزار می‌شود که شامل تست های آمادگی جسمانی است که البته تست های آمادگی جسمانی در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی انجام می شود.

رئیس دپارتمان داوری در پایان گفت: کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، از داوران تست چربی را به عمل می آورند و همه تمهیدات برای برگزاری خوب این کلاس توجیهی اندیشیده شده است. ضمن اینکه قرار است در پایان دوره از بهترین داوران و کمک داوران فصل قبل تقدیر شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.