کلاه‌قرمزی! با پسرخاله و جیگر به دیدار مسوولان حوزه هنری برو

قانون- تهیه‌کننده «خوابم می‌آد» با اشاره به وضعیت عدم اکران برخی فیلم‌های در سینماهای حوزه هنری از «کلاه قرمزی» خواسته است برای اکران این فیلم‌ها پادرمیانی کند.

جواد فرهانی در این نوشتار که در اختیار ایسنا گذاشته خطاب به «کلاه قرمزی»نوشته است:« خوشحالم که دوباره بین ما هستی امیدوارم حالت خوب باشه. حتما خیلی حالت خوبه. «کلاه قرمزی» عزیز چند روز پیش نامه کارگردان خوش ذوق و مستقل سینما عبدالرضا کاهانی توی مطبوعات خوندم دلم کباب شد، دوباره داغم تازه شد هر چی می‌خوام یاد بره که چی بر ما و فیلم «خوابم می‌آد» گذشت رو فراموش کنیم انگار نمی‌شه فکر کنم تا آخر عمر هم نشه.

«کلاه قرمزی» عزیز و دوست‌داشتنی، این دوستان(نمی‌دانم واژه درستی است یا نه!) که جلوی این فیلم‌ها و «خوابم می‌آد» را گرفتند، تو الان نماد فیلم فرهنگی و ارزشی هستی واسشون، تو رو خیلی قبول دارند تو رو خیلی دوست دارند الانم که پول دار شدی حتما خیلی خیلی بیشتر دوست دارن. الان دوستانی که فیلمهایشان اکران یک هفته «آزادی» نداشتن ببین چیکار می‌کنند زمین و آسمان رو به هم دوختند واقعا «کلاه قرمزی» عزیز سینما آزادی خیلی مهمه فروش خودت تو این سینما روز به ۱۸۰۰۰۰۰۰ رسید.

سینماهای این دوستان در شهرستان، نزدیک به ۸۰ درصد کل سینماهای شهرستان‌ها می‌باشد پس خیلی خیلی مهمند، «کلاه قرمزی» نازنین و عزیز حرف خیلی از بزرگان سینما و دلسوزان فایده‌ای نداشت شاید به خاطر کلاه‌قرمزی پول‌ساز که فقط به خاطر تو این دعوا فروکش کرد، شاید به حرمت تو و به خاطر اینکه ارزش و فرهنگی هستی که البته هستی. تو رو خدا برو با این دوستان صحبت کن که همه ما ایرانی و مسلمان هستیم همه ما راه معاش و زندگی‌مان از سینماست.

راستی «کلاه قرمزی» عزیز و دلربا می‌خواستی بری حتما پسرخاله و جیگر و همه دوستانت رو همراه خودت ببر.

شاید حرمت تو رو نگه دارند و سینما دوباره زنده بشه جون بگیره، تو حتما می‌تونی این کار را بکنی تو حتما می‌تونی اونا رو راضی کنی همین طور که تونستی گیشه سینما رو نجات بدی حتما می‌تونی این فیلم‌ها رو هم نجات بدهی، فیلم‌های خوبی مثل «برف روی کاج‌ها»، «بی‌خود و بی‌جهت»، «پل چوبی»، «پذیرایی ساده» و «من همسرش هستم من مادر هستم» و بقیه لیست سیاه.

کلاه قرمزی عزیزم می‌دونی که برای ساخت این فیلم‌ها دوستان ما چه زحمت‌ها و خون جگرها خورده‌اند تا بتوانند این فیلم‌ها رو واسه مردم عزیز کشورمان بسازند. کلاه قرمزی عزیز ازت خواهش می‌کنم نذار دوستان ما صاحبان این فیلم‌ها مثل من و رضا عطاران که تا اسم فیلم «خوابم می‌آد» را با آه و افسوس یاد کنیم از این فیلمی که چند سال واسه تهیه‌اش زحمت کشیدیم و فقط خاطره بد بد بد اکران نشدنش تو سینما «آزادی» و سینماهای شهرستان تو ذهنمان تا ابد باقی خواهد ماند.

از راه دور روی ماهت را می‌بوسم امیدوارم تو بتوانی سینما را دوباره نجات بدهی.»
 


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.