«کلاه قرمزی و بچه ننه»در اسکار!

ایرج طهماسب گفت: پیشنهاد دادیم تا «کلاه قرمزی و بچه ننه» به اسکار برود.

کارگردان فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» که در پردیس سینمایی هویزه مشهد حضور یافته بود، ‌در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با اکران بین‌المللی فیلمش گفت: به واسطه حضور مخاطب جهانی ایرانی پیشنهاد دادیم تا این فیلم به آکادمی سینمایی اسکار معرفی شود.
وی افزود: فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» گزینه بسیار خوبی برای معرفی به اسکار است.
طهماسب در تشریح دلایل این پیشنهاد، اظهار کرد: علاوه بر این که این فیلم مربوط به کودک و نوجوان است، حتی اگر از مردم نیز نظرخواهی شود، آنها نیز از این پیشنهاد استقبال خواهند کرد.
وی در عین حال گفت: هنوز تصمیم قطعی مدیران برای معرفی این فیلم جهت شرکت در رقابت اسکار نگرفته‌اند.
ایرج طهماسب درباره‌ی ساخت فیلم بعدی‌ «کلاه قرمزی» گفت: هنوز در رابطه با ساخت فیلم‌های بعدی چه در تلویزیون و چه در سینما برنامه‌ای نداریم.
وی دلیل استقبال مردمی از فیلم‌های «کلاه قرمزی» را نتیجه کار حرفه‌ای و اصولی دانست و گفت: وقتی کاری با عشق و علاقه انجام شود، همیشه با اشتیاق ادامه یافته و نتیجه‌ی قابل قبولی خواهد داشت.
این کارگردان سینما با اشاره به شخصیت‌های دیگری که همراه با «کلاه قرمزی» در برنامه‌های تلویزیونی حضور داشته‌اند، اضافه کرد: آن طور که قصه ایجاب می‌کند، از شخصیت‌ها بهره می‌بریم و به عنوان مثال در قصه این فیلم ظرفیت حضور سایر شخصیت‌ها وجود نداشت.
وی با اشاره به تولیدات سینمایی کودک در ایران گفت: خوشبختانه هر سال در کشور تولیدات کودک داریم و این خود گام بزرگی در این راستا است.
طهماسب در ادامه تاکید کرد: اگر فیلم سازان ما قصه‌هایی جامع داشته باشند که برای همه کودکان دنیا قابل تعریف باشد، می‌توانیم عرضه کننده سینمای کودک در جهان باشیم.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.