کلاه قرمزی و بچه ننه رکوردها را شکست

این فیلم رکورد‌های فروش سینماهای «آزادی» را با ۱۸ میلیون تومان،‌ «اریکه ایرانیان» را با ۱۷ میلیون تومان‌، «زندگی» و «فرهنگ» را با ۱۲ میلیون تومان و سینما «شکوفه» را با ۱۰ میلیون تومان شکست که بسیار قابل توجه است.

علی سرتیپی ـ مدیر‌عامل موسسه فیلمیران و پخش‌کننده فیلم‌های عید فطر ـ در گفت‌وگو با ایسنا درباره فروش فیلم‌های روی پرده سینماها گفت: «کلاه‌قرمزی و بچه‌ننه» ۱۰ شهریور تنها در تهران ۱۴۰ میلیون تومان فروخت.
بنابراین، فروش «کلاه‌قرمزی» تا جمعه شب به یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در تهران و ۸۰۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها رسیده است و می‌توان گفت این فیلم در مجموع تاکنون توانسته دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان فروش داشته باشد.
وی درباره‌ استقبال مردم از «کلاه‌قرمزی و بچه ننه» در روزهای تعطیل تهران بیان کرد: کلاه قرمزی در چند روز تعطیلی تهران فروش بسیار خوبی داشت و در سینماهای مختلف رکورد زد. این فیلم رکورد‌های فروش سینماهای «آزادی» را با ۱۸ میلیون تومان،‌ «اریکه ایرانیان» را با ۱۷ میلیون تومان‌، «زندگی» و «فرهنگ» را با ۱۲ میلیون تومان و سینما «شکوفه» را با ۱۰ میلیون تومان شکست که بسیار قابل توجه است.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.