کلیات لایحه اصلاح بودجه ۹۲ به تصویب رسید

فروردین ۱۴۰۳

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب کلیات لایحه اصلاح لایحه بودجه ۹۲ در جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: کمیسیون اقتصادی در جلسات آتی خود با دعوت از کارشناسان و مرکز پژوهشهای مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه خواهد شد.

عبدالکریم رجبی نماینده مردم مینودشت و کلاله در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه عصر امروز، یکشنبه(۷مهرماه) کمیسیون اقتصادی اظهار داشت: در این نشست کلیات لایحه اصلاح بودجه  ۹۲ با حضور ممبینی،  معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری بررسی و به تصویب اعضای کمیسیون اقتصادی رسید.

وی در ادامه افزود: با توجه به تاکیدات رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر تسریع در روند بررسی این اصلاحیه، کمیسیون اقتصادی در جلسات این هفته خود با دعوت از کارشناسان و مرکز پژوهشهای مجلس وارد جزئیات خواهد شد و امید داریم کار بررسی این لایحه در کمیسیون اقتصادی تا پایان هفته جاری به اتمام برسد.

عضو کمیسیون اقتصادی اظهار داشت: همچنین اعضای کمیسیون اقتصادی امروز میزبان سید تقی نوبخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بودند که ضمن معارفه وی به اعضای کمیسیون، نمایندگان سوالات و ابهامات خود را با وی در میان گذاشتند.

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.